| Media Reptiler omtalt i media. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Rogaland
Alder: 30
|
"Hun har hatt fire stålormer inne huset sitt i Re i Vestfold."
Fikk disse inn i stua - Vestfold - NRK Nyheter
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
|
Dette er dyreplageri . klippe et dyr for å så skolde den
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Drammen
|
Jeg blir bare trist når jeg låser sånne ting
stålormer er helt harmløse kryp.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2011
Sted: Akershus
Alder: 31
|
Jøssenam!
"de sprellet lenge etterpå"... Blærk! Assa, selv jeg med slangeskrekk hadde ikke gjort noe sånt! ( jeg hadde ikke turt å ta i dem engang) Men jeg mener; tør du å ta i dem og gjøre noe sånt, da tør du å heller bære dem ut igjen eller noe assa! Det der var faen ingen unnskylding! Man mishandler virkelig ikke NOE dyr uansett hva det er! grrr |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Sted: Rogaland
Alder: 19
|
Det er utrolig hvor hysteriske folk kan bli over slike ting. Det virker som om hele landet Norge er rammet av en helt irrasjonell redsel for slanger (og andre ville dyr generelt). Årsaken til dette er nok delvis media sin skyld som blåser opp slike saker som dette og gjør dem mer skremmende enn de egentlig er, men også at folk ikke ferdes like mye ute i naturen mer. Du ville for eksempel ikke se en jeger/turgåer drepe en hoggorm fordi den kom for nær. Når du først har sett disse dyrene ute i sitt naturlige miljø endres synet ditt på dem radikalt.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Det har du nok rett i Goomba!
Fremmedfrykt rett og slett. Man kan nok kalle det det. Men igjen, tør du å håndtere dem i utgangspunktet så fårru faen i meg håndtere dem skikkelig! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
Hva feiler det folk egentlig?.. Klippe et harmløst dyr i to og hive varmvann på det etterpå? Det er virkelig en hatfull og grotesk handling av en kvinne mot et stakkars dyr.. Fatter ikke hva enkelte folk tenker med,jeg skammer meg sikkelig på deres vegne!...
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2011
Sted: Bergen
Alder: 18