| Media Reptiler omtalt i media. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2006
Sted: pluto
|
- De vil vi skal slå huggormene ihjel - Nyheter - Innenriks - Aftenposten.no
filmer to hanner som sloss om kvinnen høres nesten ut som real life dette her hehe
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Haugesund, Rogaland
Alder: 36
|
Fiiiine damen !
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2006
Sted: pluto
|
have to love this nice people
not soo many of them. but i am glad we have some people like us
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
Alder: 23
|
Hehe, artig dame
Hater å vente med å se videoen før jeg har lest hele teksten. For så å sette på videoen og få hele teksten repetert.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Jeg gjorde akkurat det samme, men hele teksten viste seg å bare være repetert fra videoen. Men flott innstilling at hun bryr seg om de og ikke vil ta livet av de slik som naboene sier, selv om det kan være litt skummelt når hun har barnebarn og hund i nærheten.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Kjenner henne og mannen veldig godt, har jobbet samme med dem begge. Tenk om alle hadde vært slike dyreelskere.....
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Sted: Jeg bor i Møre og romsdalen
Alder: 19
|
Her drive e og vimsa rund oppe i skauen og leita etter huggorm for og få se litt på dem og ta litt bilder av de flotte dyra.
![]() Men når noen finner dem er det første de tenker på å drepe dem ![]() ![]() Blir IRITERT`på sånne folk som bare dreper dyr fordi de ikke liker dem ![]() Men heldig hvis finnes det folk som damen i denne filmen som vil beskytte dem og bare se på dyrene. ![]() Og de var no fine
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
dritt naboer
henta spaden å løpt etter de heller
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hva ville dere gjort?? | kneleren | Småprat | 8 | 22-06-2010 17:49 |
| Problemer med sending, hva ville dere gjort? | psychofox | Mine virvelløse dyr | 17 | 28-08-2009 14:12 |
| Denne slangen kan drepe 15 mennesker | bendick2112 | Småprat | 26 | 18-12-2007 12:25 |
| bleke øyer på min konge snok.. å den ville ikke ha sin mus | frankis | Snoker | 26 | 14-10-2007 13:52 |