"
Gammel 15-03-2011, 07:53   #1
Caffeinism
Admin

_Nagash_ sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
Meldinger: 5,364
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (2)
Standard Bite the Bimbo!

Snake dies of silicone poisoning after biting model's breasts | Mail Online

Mvh
Robin
Svar med sitat
Gammel 15-03-2011, 13:53   #2
Reptilfreak

Sindre93 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Sted: Jeg bor i Møre og romsdalen
Alder: 19
Meldinger: 209
Exclamation AUCH

stakkars slange

Laget en post om dette for noen dager siden men e viste ikke at slangen hadde død av det

Triste greier e digga Boa constrictors

Sindre93 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 15-03-2011, 14:43   #3
Reptilfreak

Tonje sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Sted: Bærum
Alder: 24
Meldinger: 13
Standard

Haha, tragikomisk!

Men at slangen skal ha dødd av silikonforgiftning tviler jeg på gitt, det vil jo si at det gikk hull i implantatet, og da hadde vel ikke modellen vært i god form?
Tonje er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 15-03-2011, 16:29   #4
Reptilfreak

ville sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Meldinger: 371
Standard

Virker veldig usannsynlig at det var det slangen døde av

Syns ikke den ble behandlet noe bra heller, men jeg vet ingenting om hvordan man skal håndtere en slange da, så kanskje jeg tar feil.
ville er offline  
Svar med sitat
Gammel 15-03-2011, 16:32   #5
Reptilfreak

Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
Standard

For å si det sånn,etter min mening fortjente hun et bitt! Hun burde vist at hun stresset slangen når hun holdte på slik med håndteringen,til og med satte frem tungen! Han skulle heller tatt den. Har tvert i mot noe i mot modeller,men denne var virkelig skamfull dum Stakkars constrictor..
ederlezi er offline  
Svar med sitat
Gammel 15-03-2011, 18:27   #6
Reptilfreak

Tonje sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Sted: Bærum
Meldinger: 13
Standard

Samme tenkte jeg ederlezi, ser ut som at hun holder den fast? Jeg kan så og si ingenting om reptiler, men har fått med meg at de ikke liker å bli holdt fast.
Tonje er offline  
Svar med sitat
Gammel 15-03-2011, 18:36   #7
Reptilfreak

CamStatic sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 3,726
Blog Entries: 12
Standard

Syns også det hørtes litt rart ut med silikonforgiftning.. er det ikke slik at hvis det går sprekk på silikon i puppene så kan man dø av det?
De har skarpe tenner, men jeg håper da at det er en viss masse med hud imellom silikonen og "utsiden", tror slangen skal ha hatt en del lengre tenner for å ha blitt forgiftet..

(morsomt at du lurker rundt på Reptilfreaks, Tonje! )

The more people I meet, the more I adore my snakes...

R
eptilicious
Cam <3
CamStatic er offline  
Svar med sitat
Gammel 15-03-2011, 18:58   #8
Reptilfreak

Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
Standard

Ja,hun holde den veldig fast,klemte den mersom. Var veldig hardhent og ubetenksom.

Nei,man dør ikke av at silikonen sprikker inni puppen,men væsken ødelegger vevet og sprer seg til hele puppen og inn mot brysthulen og kan gi stygge infeksjoner,som kan føre til kollbrann viss man ikke straks tilkaller lege og blir operert. Så lite fett som hun der hadde på puppene,er det ganske sannsynlig at slangen fikk i seg litt silikonveske,og det er godt mulig at den ble forgiftet av det... Men,jeg er ingen lege eller forsker....
ederlezi er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Fikk slange til å bite tenåring leo77 Media 7 12-08-2009 20:30
Bite Sikre Hansker jarex Taranteller 8 04-08-2008 21:23
Poecilotheria ssp. bite-reports. Viridovipera Taranteller 6 13-04-2008 14:11
kan slanger bite i vann? Løven31 Helse og sykdommer hos reptiler 3 11-02-2008 14:40
Kan knelere bite? lazor Knelere 20 24-10-2007 19:19

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 23:25.