|
|
#1 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Sted: Jeg bor i Møre og romsdalen
Alder: 19
|
stakkars slange ![]() Laget en post om dette for noen dager siden men e viste ikke at slangen hadde død av det Triste greier e digga Boa constrictors |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2009
Sted: Bærum
Alder: 24
|
Haha, tragikomisk!
Men at slangen skal ha dødd av silikonforgiftning tviler jeg på gitt, det vil jo si at det gikk hull i implantatet, og da hadde vel ikke modellen vært i god form? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2011
|
Virker veldig usannsynlig at det var det slangen døde av
![]() Syns ikke den ble behandlet noe bra heller, men jeg vet ingenting om hvordan man skal håndtere en slange da, så kanskje jeg tar feil. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
For å si det sånn,etter min mening fortjente hun et bitt! Hun burde vist at hun stresset slangen når hun holdte på slik med håndteringen,til og med satte frem tungen! Han skulle heller tatt den. Har tvert i mot noe i mot modeller,men denne var virkelig skamfull dum
Stakkars constrictor..
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2009
Sted: Bærum
|
Samme tenkte jeg ederlezi, ser ut som at hun holder den fast? Jeg kan så og si ingenting om reptiler, men har fått med meg at de ikke liker å bli holdt fast.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
Syns også det hørtes litt rart ut med silikonforgiftning.. er det ikke slik at hvis det går sprekk på silikon i puppene så kan man dø av det?
De har skarpe tenner, men jeg håper da at det er en viss masse med hud imellom silikonen og "utsiden", tror slangen skal ha hatt en del lengre tenner for å ha blitt forgiftet.. (morsomt at du lurker rundt på Reptilfreaks, Tonje!
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
Ja,hun holde den veldig fast,klemte den mersom. Var veldig hardhent og ubetenksom.
Nei,man dør ikke av at silikonen sprikker inni puppen,men væsken ødelegger vevet og sprer seg til hele puppen og inn mot brysthulen og kan gi stygge infeksjoner,som kan føre til kollbrann viss man ikke straks tilkaller lege og blir operert. Så lite fett som hun der hadde på puppene,er det ganske sannsynlig at slangen fikk i seg litt silikonveske,og det er godt mulig at den ble forgiftet av det... Men,jeg er ingen lege eller forsker....
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Fikk slange til å bite tenåring | leo77 | Media | 7 | 12-08-2009 20:30 |
| Bite Sikre Hansker | jarex | Taranteller | 8 | 04-08-2008 21:23 |
| Poecilotheria ssp. bite-reports. | Viridovipera | Taranteller | 6 | 13-04-2008 14:11 |
| kan slanger bite i vann? | Løven31 | Helse og sykdommer hos reptiler | 3 | 11-02-2008 14:40 |
| Kan knelere bite? | lazor | Knelere | 20 | 24-10-2007 19:19 |