| Media Reptiler omtalt i media. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
Jeg tittet tilfeldigvis på Viasat 4 28/1
Der hadde dem dyremisshandling på fære etter min mening. I en glassfiber kube, "1 meter høg" hadde dem puttet 600 geckoer saman med mangen slanger. Stakkars små, tenk den smerten geckoane må gjennomgå om dem blir bitt. ![]() Man er van med at innsekter blir puttet i tett forpakning!!! men IKKE reptiler, Ren dyremisshandling. Noen andre som såg programmet?
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Drammen
|
Syns hele programmet er teit.
De hyper opp ting som er skummelt, og skaper fobier. Alle de "ekle" krypa de prøver å spise og la de kravle over seg, syns jeg er helt lavmål. Liker de krypa jeg ![]() Eneste bra med Fear Factor er at de har stjålet navnet til et godt gammel trash band: Fear Factory |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Østfold
Alder: 15
Meldinger: 280
|
Sitat:
Ser på det hver dag og ja jeg så den episoden. Hundrevis av Tokayer og noen kongepytoner. ![]() Har øsnket meg kameledderopp en stund så ser jeg at de spiser 12 stk som ser helt dopa ut, dyra ser ikke friske ut... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Sted: Jeg bor i Møre og romsdalen
Alder: 19
|
Ja e såg dette programmet e og. Så ikke så bra ut og dyrene må være utsatt for ganske mye stress av dette.
![]() Men jeg like programmet litt egentlig men ikke de delene som er diskutert her. Jeg prøvde og finne denne delen av programmet for og podte en link men fant ikke ut vilken episode det var fra. ![]() Om noen kan få til en link eller noe til dette hadde det vært supert ( skal prøve og inne den men kan ikke love noe )Edit: E fant titteln på episoden men har ikke funnet en plass man kan se den enda Episoden heter All Female #2 Sist endret av Sindre93; 01-02-2011 kl 15:40. Begrunnelse: Fant tittel |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
Sitat:
Ble helt surrete av letinga jeg og, ikke bare å finne riktig episode, men sesonger er og noe. Ble ikke mer vetig inne på Viasat heller
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Sted: Jeg bor i Møre og romsdalen
Alder: 19
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansund
Alder: 21
|
argh jeg så den episoden for et par dager siden og jeg satt å forbannet tv'en igjennom hele greia til samboers forferdelse. Jeg tenkte jeg skulle legge ut noe her, men det ble ikke noe av
Nei fysj og fy, er fortsatt irritert.. Satt å håpte at de skulle bli bitt eller en annen stor skade, for det fortjener de faktisk når de gjør sånt. Jeg har også sett et par andre episoder hvor de gjør svært unødvendige ting mot dyr. Ikke et favorittprogram akkurat nei..
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Må si fra om dyremishandling | leo77 | Media | 11 | 05-01-2010 02:42 |
| Er ikke dette litt dyremishandling? | duefjes | Slanger | 13 | 11-04-2009 15:10 |
| Tales of fear | metallica | Taranteller | 1 | 11-01-2005 21:07 |