"
Gammel 28-12-2010, 23:23   1 links from elsewhere to this Post. Click to view. #1
Guest

Medlem siden: May 2009
Sted: Buskerud, Drammen
Meldinger: 232
Standard Enda ett beslag...

Fyllekrangel med kniv, pistol og slanger - Nyheter - Drammens Tidende
stokken er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 28-12-2010, 23:28   #2
Reptilfreak

Reptilicious sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Sted: Rogaland
Alder: 26
Meldinger: 622
Blog Entries: 2
Standard

......... :/
Svar med sitat
Gammel 28-12-2010, 23:30   #3
Reptilfreak

Hignoria sin avatar

Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansund
Alder: 21
Meldinger: 438
Standard

Slike folk skulle ikke hatt retten til å ha slike dyr, ikke det at de har det nå heller, men de dyra lever utrygt i et slikt hus og dette kunne vært ungått om bare folket hadde hatt vett hodet. Sorry, men sånn er det bare. Skal man ha ulovlige dyr så burde man ikke 'oppsøke' politi på den måten heller..
Svar med sitat
Gammel 29-12-2010, 10:38   #4
Reptilfreak

Medlem siden: Oct 2008
Sted: buskerud
Meldinger: 392
Standard

Hva er det du babler om? Skulle ikke hatt rett til å slike dyr....
Dette er jo max uflaks, han sitter å tar seg en dram med 3 bekjente (noe ingen andre på freaks noen sinne har gjort.........) så klikker den ene i vinkel å lager fult helvete som resulterer i at politiet måtte gripe inn. Noe som faktisk kan skje hvem\hvor som helst om en setter det litt på spissen.
Eieren har ikke gjort noe annet galt enn å ta seg en dram, hvordan i allverden skulle han kunne vite at en av de skulle klikke helt?
Det er snakk om en kjøkken kniv og en luftpistol, det er vel noe som er i veldig mange hjem i Norge...
Så resultatet av noe som skulle bli en hyggelig kveld ble rassert hus, store skader på eier, beslaglagt dyresamling og utstyr mm.
Eieren ligger nå på sykehuset med store skader og setter sikkert pris på å lese kommentaren din når han kommer seg på nett.
evak er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 29-12-2010, 11:11   #5
Reptilfreak

Hignoria sin avatar

Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansund
Meldinger: 438
Standard

Det jeg sier er at når man velger å ha den type hobby så burde man ikke ha folk over i den type anledning hvor alkohol er inn i bildet. Det er ikke ukjent at alkohol gjør en dum, så det burde være tabu. Her har vi aldri folk over, hvertfall ikke når alkohol er inne i bildet, det valgte jeg bort når jeg anskaffet dyra. Jeg sier heller ikke at alle 'klikker' når de drikker, men når man blir dum så tenker man ikke så langt og da kan det lett skje av man viser frem dyra til besøket.

All respekt til eier og jeg synes det er forferdelig synd at noe slik både kan skje og har skjedd. Det ér maks uflaks. Jeg håper på det beste for eier og jeg har ingenting i mot han. Dette skulle ikke ha skjedd.
Svar med sitat
Gammel 29-12-2010, 13:33   #6
Reptilfreak

Kraissy144 sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sted: Ålgård, Rogaland.
Meldinger: 500
Standard

Trist, trist :/

Men creds til journalisten som skrev om det viktige, istedenfor reptilholdet
Svar med sitat
Gammel 29-12-2010, 13:36   #7
Reptilfreak

Medlem siden: Oct 2008
Sted: buskerud
Meldinger: 392
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Hignoria Vis post
Det jeg sier er at når man velger å ha den type hobby så burde man ikke ha folk over i den type anledning hvor alkohol er inn i bildet. Det er ikke ukjent at alkohol gjør en dum, så det burde være tabu. Her har vi aldri folk over, hvertfall ikke når alkohol er inne i bildet, det valgte jeg bort når jeg anskaffet dyra. Jeg sier heller ikke at alle 'klikker' når de drikker, men når man blir dum så tenker man ikke så langt og da kan det lett skje av man viser frem dyra til besøket.

All respekt til eier og jeg synes det er forferdelig synd at noe slik både kan skje og har skjedd. Det ér maks uflaks. Jeg håper på det beste for eier og jeg har ingenting i mot han. Dette skulle ikke ha skjedd.
Folk må nesten få kunne ta seg en pinne og ha gjester selv om de har reptiler, at alkohol gjør en dum er det lite tvil om men det er noe de fleste reptileiere nyter fra tid til annen som andre folk. Her var det ikke snakk om full fest med masse gjester men 4 "venner" som tok seg en pinne. En kan ikke på forhånd lukte seg frem til at en av de skulle klikke så jævlig.
Han som dette gjelder har drevet med reptiler i nesten 10 år uten noe tull så dette ren uflaks i boka mi.
evak er offline  
Svar med sitat
Gammel 29-12-2010, 19:24   #8
Reptilfreak
Admin

Frogger sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 4,310
Blog Entries: 4
Standard

Trist sak.. Tenk hvilken historie dette kunne blitt om en mer kreativ journalist hadde skrevet den. Stikkordene i denne saken føler jeg er brukt før i flere andre historier, kanskje med unntak av lufpistolen og kniven.
  • fire kjenninger av politiet,
  • uvettig håndtering av våpen (kniv og luftpistol),
  • rusmiddler (alkohol i mulig kombo med noe annet? )
  • idiotisk oppførsel og krangel
  • reptiler.
Frogger er offline  
Svar med sitat
Gammel 30-12-2010, 01:32   #9
Reptilfreak

r0adkill sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 83
Standard

dette skjedde.
vi skulle se film, det var 3 øl på bordet. etter 30 min ut i filmen blir han ene karen plutselig febrilsk sint, går inn på kjøkkenet å henter en kjøkkenkniv, jeg prøvde roe han ned, men da slo han meg i hodet med ei steikepanne så jeg svimte av et sekund el to. når jeg våknet skrek han at han skulle drepe meg, å begytnte å fekte kniven mot meg. jeg løp ut på boden å hentet luftgeværet å slo han alt jeg kunne med det før jeg løp over til naboen med han i hølene. politiet var her dagen etter mens jeg var på sykehuset for store kuttskader i ansikt å lår.
jeg kunne blitt drept. så ikke kom her å sleng dritt om at jeg ikke bør ha dyr, dette kunne skjedd deg å.

det finnes mye syke folk.
r0adkill er offline  
Svar med sitat
Gammel 30-12-2010, 01:37   #10
Reptilfreak

r0adkill sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 83
Standard

luftgeværet ble ikke skutt med!
jeg er ingen kjenning av politiet.
det ble ikke funnet narkotika her.
jeg er fremstilt som en idiot i avisa. føler meg trakkasert.

det er ikke iddiotisk oppførsel å forvare seg i nødverge for å beholde livet
jeg fryktet for livet mitt, denne karen får antaglig et år eller 1.5 i fengsel. menn d hjelper lite for min del, dyrene mine er avlivet. ,8

dette er heller ikke en kjent adresse, avisene juger så jævelig

Sist endret av DanFekar; 30-12-2010 kl 01:54. Begrunnelse: slo sammen tre etterfølgende innlegg
r0adkill er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.reptilfreaks.no/forum/media/16567-enda-ett-beslag.html
Skrevet av For Type Dato
Repti.net / Reptile forum / beslag ;( This thread Refback 31-12-2010 06:21

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Enda en leopardgekko? Hignoria Leopardgekkoer og andre Eublepharis 12 22-08-2009 08:57
enda en skolopender hewlet Myriapoder 7 06-10-2008 21:52
Enda et "beslag" sveinjo Helse og sykdommer hos reptiler 13 21-05-2008 12:34
enda en nybegynder energic Taranteller 7 12-06-2005 14:05

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 23:13.