| Media Reptiler omtalt i media. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
HAn er ikke venn av meg i alle fall.. Hvordan blir man egentlig "norgesvenn" ? Ved å gjøre noe idiotisk så avisene kan skylde på dyrene etterpå?
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
Alder: 23
|
Han har bodd i Norge og jobbet her, og reiste gjerne hit om han hadde muligheten
![]() Tror egentlig definisjonen bare er at man liker Norge
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Joda, skjønte det
Er bare så sykt lei av det uttrykket, drit i å være i kano i Kongo om du er redd for å bli spist! Det får være frenser for idioti... *sukk*
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2009
Sted: Bærum
Alder: 24
|
Det er jo en tragisk og trist ulykke. Og tenk på kameratene som nå sitter igjen, og har sett kompisen sin dø på den måten. Er nok noe man bærer med seg resten av livet.
Men han visste nok om risikoen han tok. Padler man i elver hvor det er store krokodiller, kan det gå galt. Synes det blir feil og automatisk stemple ham som en idiot. Det er mange som har yrker og hobbyer som kan være potensielt farlig. Synes forresten ikke VG vinkler det slik at det er "krokodillens skyld". |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
Alder: 23
|
Sitat:
Drite i å kjøre bil om du er redd for å dø i bilulykke? Her kunne jeg vel ramsa opp så og si alt vi gjør her i livet. Men jeg tror du skjønner poenget. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Glad jeg ikke er forsikringsselskapet deres.. Å sette seg i en åpen, liten farkomst på en elv som er kjent som et av de farligste stedene i verden hva krokodiller angår, for så å bli overrasket over at en av dem ble tatt? Det _er_ idioti.
Det er alltid leit når noen dør, men de som faktisk dør i en ulykke skal få slippe å bli kategorisert med en som selv velger det.. For å dra sammenligningen på ditt nivå "tannkrem", så får man ta konsekvensene av å "kjøre bil uten ratt og bremser på glatt, usaltet vei ned Bagnskleivene". Ingen sympati å hente her i gården, Darwin i praksis.. (forsovidt akkurat samme greia som han mannen i Thailand med kobraen)
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: Bergen
Alder: 29
|
Utrolig leit, jeg driver aktivt med padling å har faktisk møtt og padlet med Hendri.
Alfa, hold det for deg selv ![]() Jeg vil påstå det er like farlig å kjøre bil, (ihvertfall når 19 år gamle jenter får kjøre fritt rundtom)
|
|
|
#9 | ||
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2009
Sted: Bærum
Alder: 24
|
Sitat:
Sitat:
Akkurat som at de som klatrer opp Mount Everest vet at det kan gå galt. Eller de om står slalom ned ville og bratte fjellskrenter. Eller de som jobber med å spille inn dokumentarfilmer om store og potensielt farlige dyr. Det at de dessuten ønsket å sette fokus på mangelen på rent vann er enda et tegn på at de ikke var idioter, spør du meg. |
||
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Jeg sier ingenting om mannen som person, jeg kjenner ham ikke. Men jeg sier at dersom de er med på leken osv. Drar man på slike turer som det, oguten noen form for beskyttelse, så får man "tåle steken". Alle de andre yrkene eller livsveiene en eller annen nevnte innebærer store risikoer, så unødvendig å lage nyhetssak om det. Kunne heller nevnt at vedkommende var død, om det i det hele tatt ville havnet i media under andre omstendigheter, noe jeg tviler på. Eneste grunnen til at det havnet på forsiden til en av Norges største aviser var nettopp måten vedkommende døde på, og det kan ikke sies å ha blitt vinklet på en heldig måte for krokodiller er på noen som helst måte føre til mindre redsel for dem. Så får heller enkelte folk på dette forumet fortsette å kverulere på trass, det begynner man å bli vandt med her inne..
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kommentarer til " Tykkhalet gekko eller bjeffegekko - Underwoodisaurus milii" | Roland | Kommentarer til faktaarkene | 1 | 24-02-2010 11:11 |
| Aleksander Rybak "fairytale" vant eurovisjon song contest!!! | bernie95 | Småprat | 38 | 20-05-2009 07:57 |
| Markedsføre reptilsaken - splittet fra "Krokodille stjålet fra Akvariet i Bergen" | NFredrik | Media | 32 | 06-04-2008 15:17 |
| Cyriopagopus sp. "Blue" = Lampropelma violaceopes Abraham, 1924 | _Nagash_ | Taranteller | 0 | 09-03-2008 10:18 |
| kommentarer til undersøkelse "forer du slangen din med dødt eller levende" | Miroxx | Snoker | 33 | 22-01-2008 12:58 |