| Media Reptiler omtalt i media. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Grotesk, mener barnefamilien. Naturens gang, sier Akvarie-sjefen.
Fikk kaninsjokk på Akvariet - bt.no |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2010
Sted: Horten
|
Rart ingen har påpekt at kaninen hadde på seg den forhatte pelsen.. Ring DVA, forby pels..
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2010
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Herregud..
Helt fra jeg var liten, har jeg sett på naturprogram hvor rovdyr river i filler andre dyr uten at jeg har tatt noen skade av det. Det er naturlig! Men nei.. nå for tiden skal barn beskyttes mot alt. Ikke kan de se på gamle klassiker Disney-filmer heller, fordi der er det blod og mye action. Barn blir skremt. Husker jeg måtte holde handa til nevøen min da han var 8 da han så på Løvenes Konge.... ![]() Det å reagere på noe sånt som dette her, er fullstendig latterlig. Foreldrene burde skamme seg. Tenk å latterliggjøre seg så mye ved å ta dette til avisen!
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2010
Alder: 28
|
alle skal ha mat også vi, tenk på alt storfeet og aller de andre dyra som blir slakta for at vi skal ha mat da, vi kjøper det uten pels på så det ser ikke like groteskt ut men ingen tenker på hvordan det er inne på et slakteri.... og ikke er kaninen levende en gang!!!!!
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Ålgård, Rogaland.
Alder: 21
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!
![]() ![]() ![]() Nei, dette var dagens lille godbit ![]() Dette kan jeg leve på om dagen ikke blir helt som den skal ![]() Dersom de synes at dette er for skammelig, kunne de bare spart seg å gå til krokodillene.
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
Herreguuud.. At det er mulig!! Dette må være foreldern til ei som gikk i klassen min på barneskolen dette
Helt syk i hodet kristen,trodde hun var en profet fra gud,og INGENTING skulle røres av dyr,ikke en gang maur på bakken! Haha huffa meg. Av alt som sendes på til og med nyhetene i dag,må vel jammen barn tåle å se en død kanin som skal spises. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Sted: Rogaland (Karmøy)
Alder: 15
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Sted: Molde
Alder: 19
|
Trodde BT var den av Bergens aviser som ville fremstille seg som hakket mer seriøs enn de andre...Så feil kan man ta, for dette er ubrukelige nyheter.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Da fikk vi oss en ny kornsnok, og lille kah fikk seg endelig en dame :) | reptor | Mine Herptiler | 22 | 21-03-2010 22:43 |
| Jeg fikk tilatelse!!! | bernie95 | Slanger, øgler og skilpadder | 25 | 04-05-2009 19:21 |
| Hva fikk du til jul? | telia | Småprat | 14 | 29-12-2007 05:15 |
| Øgle fikk røykskader | Frogger | Media | 6 | 29-11-2007 05:30 |
| Fikk min nye tarantella i dag =) | RuneMoen | Taranteller | 22 | 15-04-2007 18:47 |