| Media Reptiler omtalt i media. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2006
Sted: pluto
|
Hvis dere har lyst å bli sunnere er det bare å begynne å steke insektene deres
hehe Hva synes dere om dette her? God ide eller ? Kan ha ei koselig romatisk kveld med øgla de eller noe ANBEFALER INSEKTER: Professor og FN-rådgiver Arnold van Huis mener insekter kan være både godt og næringsrikt. Mener nordmenn bør spise mer insekter - VG Nett om Helse og medisin |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Drammen
|
Jeg har selv prøvd fritterte gresshopper, det smakte tørr lakris, he he.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2010
Sted: Oslo
|
Jeg har smakt mark i barne Hagen(æsj det var noe dritt. Jeg vet det er ekkelt men var ca4 år så var ung og dum).
Og jeg har smakt gresshoppe i en kjærlighet på pinne. Ikke så godt. Men en venn av meg har spist frytrert tarrantella (stakkars
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
Alder: 23
|
Jeg sendte en link med disse til en på forumet for noen dager siden
![]() Noen som vil prøve?? Chocolate Covered Crickets I Edible bugs l edible insects l I ate a bug club l chocolate insects
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Kunne godt tenke meg å steke noen sirisser eller noe en dag
![]() Har spist melormer noen ganger, smaker ikke vondt, men er ikke kjempe godt heller. Levende kan være litt ekkelt men.
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Har spist min andel av gresshopper i forskjellige smaksvarianter... (selges som Snacks på Madagascar).. Ikke så værst egentlig
![]() I November tar jeg meg en tur til Kina for å besøke brutter.. Regner med han kommer til å få meg til å spise mye alternativt, som skorpioner, honningglaserte veps osv..
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Ålgård, Rogaland.
Alder: 21
|
Spiste fluer da jeg var liten, men føler jeg har blitt for gammel til å spise insekter nå!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Store slanger i hus,hva mener dere? | ederlezi | Slanger | 29 | 11-07-2010 11:40 |
| Hva mener de ulike politiske partiene? | Gregoris | Lover og regler | 40 | 04-05-2010 00:08 |
| Nordmenn skjøt truede dyr | david gabrielsen | Småprat | 3 | 26-03-2010 21:40 |
| Folk som mener jeg ikke har respekt for reptiler/amfibier | Mondo | Ris & Ros | 112 | 06-11-2009 13:11 |
| Hva kan Pinnedyr spise og ikke spise? | Malin.. | Pinnedyr | 28 | 28-10-2008 10:13 |