| Media Reptiler omtalt i media. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Østfold
Alder: 15
Meldinger: 280
|
herregud!!! det skulle ikke vært lov å skrive sant!
slanger er herlige dyr,og ikke farlige med mindre vi erter dem opp! Bare fordi at folk har sett på steve erwin og sanne som oppsøker giftige slanger og erter dem opp så tror dem at de er noen fæle dyr. Men de er jo viktige for økosystemet!! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Oslo
|
Hehe, du har helt rett skilpaddegutt. Slanger er herlige dyr og de er også viktige for økosystemet, noe jeg forsøker og få frem i denne dokumentarserien. Men journalister er journalister og vinkler ting som de vil, selv om jeg syntes det ble en fin og positiv artikkel om programmet vårt likevel.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Utifra det lille man får se fra "traileren", så ser det jo veldig bra ut, syns jeg iallefall.
Mye fine bilder....Og så den dansingen din midt i klippet der, da, Kriss.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Oslo
|
Sånn er det, viktig og få med alle sine talenter. Blir det ikke tv så kansje jeg kan begynne og undervise i dans. Blir noe med NRK Østlandsendingen i morgen halv fem, så da blir det nok mulighet til å få sendt noen stikk i norske myndigheter og mattilsynets vei, for og kriminalisere drømmer og en kjernesunn interesse!
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Ålgård, Rogaland.
Alder: 21
|
Sitat:
Han ble tross alt aldri bitt av noe som var giftig i løpet av sine 44 år ![]() Ellers helt enig
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Kjempebra Kriss
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
Alder: 23
|
Så kult!
![]() Men må bare få uttrykke min irritasjon over avstemningen på siden der. Med mindre du aldri har møtt en slange, står du igjen med enten "de er det ekleste som finnes", eller "de er så søte". Litt av noen alternativer du...
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Nordmann prøvde å smugle 14 slike | CamStatic | Media | 46 | 07-04-2009 14:14 |
| Nordmann angrepet av fire meter lang pytonslange | baremeg | Media | 13 | 30-01-2009 16:18 |
| Verdens sinteste skilpadde | bendick2112 | Media | 8 | 31-10-2008 19:06 |
| En tarantellas jakt etter sirissen | Grønn | Taranteller | 3 | 17-08-2008 00:54 |
| gitar å jakt felles innterese ? (tilfeldighet)? | saroksta | Småprat | 12 | 07-02-2008 13:23 |