| Media Reptiler omtalt i media. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Christer Falck har fått et temmelig "stort" ansikt etter at han ble bitt av en tusenbein i Malaysia
![]() Les mer her:Christer Falck operert i dag - VG Nett om Robinson Sist endret av Frogger; 26-05-2010 kl 17:27. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Tromsø
Alder: 34
|
Sitat:
![]() Det er nok en scolopendria sp som er "synderen" og ikke et plantespisende tusenben. Stakkar Christer da... Det der så ikke trivelig ut... |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Men hvordan i all verden har han mekka å bli bitt i kinnet da? Skolopendere hopper vel ikke avgårde og angriper vel? Vet at de er kjappe på bakkenivå, men da må han jo ha slept seg bortover bakken vel?
Edit: skriveleif...
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Jeg kan tenke meg at det har skjedd mens han sov eller mens han gikk gjennom tett buskas. Visse skolopenderarter trekker iblant opp i busker o.l., så han kan i teorien ha fått en i ansiktet hvis han har beveget seg i tett vegetasjon. Mest sannsynlig er dog at det har skjedd mens han lå og sov vil jeg tro.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Junior Member
Medlem siden: May 2010
Alder: 31
|
Ser MYE mer ut som en tanninfeksjon spør du meg...
![]() Les mer her:Christer Falck operert i dag - VG Nett om Robinson[/QUOTE] |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Tromsø
Alder: 34
|
Du tuller nå?
![]() Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Trondheim
|
Enig med Jonas, men i tillegg kan det jo ligge en sekundærinfeksjon i lufta etter et bitt.
Neppe noe tusenbein ... Jan Ove
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
Sted: Buskerud
|
Sitat:
Haha Ser for meg overskfrift " Christoffer Falck med enorm tannpine pga tusenbein" LOL
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvordan oppfører en tarantell seg før og etter et bitt? | Joystick | Taranteller | 12 | 15-12-2008 17:59 |
| bitt sår | speed | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 3 | 04-03-2008 14:57 |
| Hva ser man etter? | abarth | Skorpioner | 1 | 14-11-2007 22:45 |
| jeg ble bitt!!!! | Chibi | Snoker | 4 | 18-08-2007 12:05 |
| Ble bitt i dag... | h11te | Taranteller | 19 | 29-10-2006 18:38 |