| Media Reptiler omtalt i media. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: www.Repti.net/norge
|
Per Sundnes har Yemen hjemme og risikerer nå straff;
Per Sundnes og samboeren Tore risikerer straff for ulovlig øgle*|* TV 2 Underholdning |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Fin reportasje, her ser man jo loven i praksis.. Stakkarsk Sundnes, snakk om å bli tatt med "buksene nede", lite smart å slenge ut en hvit en når overivrige journalister absolutt må grave å trippelsjekke alt en sier.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
Alder: 23
|
Men hun WWF dama prata fælt om at dette var truede dyr..?
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Hva skjer med å dra inn WWF i de greiene her? Er de også imot hold av reptiler?
Edit: bestemte meg for å sende dem en mail og spørre litt, jeg, så håper jeg får noe vettug svar på det. =)
The more people I meet, the more I adore my snakes... Reptilicious Cam <3 Sist endret av CamStatic; 25-05-2010 kl 17:13. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Guest
Medlem siden: May 2009
Sted: Buskerud, Drammen
Meldinger: 232
|
Kan de få straff når øgla ikke er der? trodde politiet/mattilsynet måtte få tak i reptiler før det kunne gis noen straff...
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
|
jammen ikke mye VG har å skrive om når de må blåse en sånn sak opp til dimisjoner langt over det som det egentlig er. Skulle tro Sundnes samboer hadde drept noen slik som de driver å skriver i VG
![]() De er tydeligvis tomme for saker å skrive om så da må jo det stakkars dyret bli deres offer. De vet jo inderlig godt at det blir avlivet om det blir funnet. At det døde i mai av naturlige årsaker stiller jeg meg heller tvilende til, men er glad de hadde vett til å få det unna mattilsynet og en avlivning. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Sitat:
Mulig vedkommende jeg snakket med ikke var 100% men mer avisende holdning har jeg skjelden vært møtt med. Får håpe du kommer i kontakt med et mer fornuftig menneske. |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Sitat:
Finnes det dog noen god grunn, da? Eller er WWF også en slik anti-kjæledyr gruppe?? Har hittil egentlig hatt et ganske godt inntrykk av WWF, jeg, men om de skal være så sære, så vet jeg ikke helt..?
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
Alder: 23
|
Men jeg lurer fortsatt på hvorfor hun pratet om truede dyr. Yemen kameleon er vel ikke truet?? Eller tar jeg feil nå?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|