"

Reptilfreaks.no > Ut i verden > Media Slo alarm om forholdene ved skrekk-dyreklinikken

Media Reptiler omtalt i media.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 21-05-2010, 13:52   #1
Reptilfreak

CamStatic sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
Meldinger: 3,725
Blog Entries: 12
Standard Slo alarm om forholdene ved skrekk-dyreklinikken

Slo alarm om forholdene ved skrekk-dyreklinikken - nyheter - Dagbladet.no

Avivet?? Syns det virkelig har vært mye fishy greier der de to-tre gangene jeg har vært der med syke dyr. :/

Men hvis Monica Heggelund er på permisjon, og Avivet er useriøse - hvilken andre reptildyrleger kan vi Oslo-folk dra til da?

The more people I meet, the more I adore my snakes...

R
eptilicious
Cam <3
CamStatic er online nå  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 21-05-2010, 15:15   #2
Reptilfreak

alfaromeogirl sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
Meldinger: 770
Blog Entries: 2
Standard

Så utrolig ekkelt å vite
Svar med sitat
Gammel 21-05-2010, 17:11   #3
Reptilfreak

Medlem siden: Oct 2008
Sted: buskerud
Meldinger: 392
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av alfaromeogirl Vis post
Så utrolig ekkelt å vite
Syntes det er godt å vite, for da kan en styre unna.
evak er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 21-05-2010, 18:31   #4
Reptilfreak

alfaromeogirl sin avatar

Standard

.... Eh. Jada, men ingen liker vel å vite at dyrene deres har vært en hårsbredde unna å besøke en klinikk som ikke kan behandle dyr. Men hver sin smak!
Svar med sitat
Gammel 21-05-2010, 18:36   #5
Reptilfreak

Medlem siden: Oct 2008
Sted: buskerud
Meldinger: 392
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av alfaromeogirl Vis post
.... Eh. Jada, men ingen liker vel å vite at dyrene deres har vært en hårsbredde unna å besøke en klinikk som ikke kan behandle dyr. Men hver sin smak!
Forstår hva du mener Var nære unna en tur dit selv jeg. Men nå er det sikkert att det ikke blir noe tur dit i fremtiden også.
evak er offline  
Svar med sitat
Gammel 21-05-2010, 18:56   #6
Reptilfreak

Ruska sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 16
Wink Håper Espen O. må stenge for godt!

Fuglene mine har vært pasienter der før. Ville velge den "beste" fugleveterinæren i Norge self til dyrene mine. Personalet er sure, frekke, ser meget dumt på deg om du feller en tåre når du går fra dyret ditt eller henter et dødt dyr. Nesten dobbel pris av andre veterinærer og de SUGER kronene ut av deg. Ja nesten ti tusen kroner for noen få konsultasjoner med litt medisiner til. Når man kom med èn syk fugl så skulle han jaggu F ha inn de andre seks fuglene mine sist gang. Da gikk jeg til Mostue & Lutro (gamle A1 Klinikken). SUPER service og de er dyktige. Fikk en helt annen oppfatning av hva som "feilte" dyra mine og kunne medisinere de hjemme selv. Synd de ikke tar inn reptiler.
Ruska er offline  
Svar med sitat
Gammel 21-05-2010, 20:07   #7
Reptilfreak

alfaromeogirl sin avatar

Standard

Bruker forskjellige vet. til hundene, da det er greit å gå til en nærmere og billigere for kloklipp og vaksiner. Har brukt to-tre forskjellige andre til større hendelser som kastrering og diverse, klarer ikke helt å bestemme meg for hvem jeg liker best. Men tidligere a1-dyreklinikk, nå Mostue+ ett-eller-annet var svært behjelpelige da hannhunden fikk en infeksjon i en ulveklo for ikke så lenge siden. Er litt dyre, men er jo veldig flinke. Er en dame som jobber der fremdeles som jobbet der da det var a1, som er ufattelig proff og hyggelig. Pleide å dra dit da vi hadde marsvin, og den eneste forskjellen jeg kan se etter at de ble kjøpt opp er prisene. Så Avivet skal være svært mulig å inngå enten man trenger hjelp med fugler, gnagere eller reptiler. Heldigvis!
Svar med sitat
Gammel 24-05-2010, 17:35   #8
Reptilfreak

Ruska sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 16
Standard Avivet

..Er mye dyrere enn Mostue & Lutro når det kommer til fugl iallefall. Og deres sleipe måte når det kommer til "mersalg og gjenkjøp" / dyra blir sent ferdig medisinerte og tar lang tid før de er "friske nok" til å dra hjem. En gang avsluttet jeg kontrollene av dyra mine der og fortsatte et annet sted. Jeg kunne behandle resten hjemme med enkle kjærringråd som eplecideredikk i vannet + UV lys.
Ruska er offline  
Svar med sitat
Gammel 25-05-2010, 06:59   #9
Reptilfreak

Medlem siden: Dec 2008
Alder: 25
Meldinger: 79
Blog Entries: 1
Standard

Har nettopp vært dær med varanen min. Han veterinæren er rett og slett litt ubehagelig figur. Hadde jeg ikke hatt relativit oppegående kunnskaper om reptilsykdommer så hadde han nok sugd ut en tusenlapp eller to ekstra av meg for diverse kontroller og medisiner. Eneste jeg dret meg ut på var at jeg tok imot C-vitamin tilskudd. Jeg vet at dyret mitt får nok av det gjennom maten. Men det var heldigvis ikke det værste som kunne skjedd.
Blir faktisk litt kvalm når jeg leser om avivet på denne måten når jeg akkurat har hatt dyret der.
rebeloverdrive er offline  
Svar med sitat
Gammel 25-05-2010, 10:40   #10
Reptilfreak

sweepy sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Meldinger: 44
Standard

Er det noen her som har noen reptildyrleger å anbefale i oslo området da?
Siden avivet ikke er et bra sted.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Pytonslanger sprer skrekk i Florida sveinjo Boa og pyton 4 18-09-2010 17:13
Alarm på ditt tarrarie?! tommyk Terrarier 4 20-04-2006 03:47

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 19:16.