| Media Reptiler omtalt i media. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Slo alarm om forholdene ved skrekk-dyreklinikken - nyheter - Dagbladet.no
Avivet?? Syns det virkelig har vært mye fishy greier der de to-tre gangene jeg har vært der med syke dyr. :/Men hvis Monica Heggelund er på permisjon, og Avivet er useriøse - hvilken andre reptildyrleger kan vi Oslo-folk dra til da?
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
Sted: buskerud
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
.... Eh. Jada, men ingen liker vel å vite at dyrene deres har vært en hårsbredde unna å besøke en klinikk som ikke kan behandle dyr. Men hver sin smak!
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
Sted: buskerud
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
|
Fuglene mine har vært pasienter der før. Ville velge den "beste" fugleveterinæren i Norge self til dyrene mine. Personalet er sure, frekke, ser meget dumt på deg om du feller en tåre når du går fra dyret ditt eller henter et dødt dyr. Nesten dobbel pris av andre veterinærer og de SUGER kronene ut av deg. Ja nesten ti tusen kroner for noen få konsultasjoner med litt medisiner til. Når man kom med èn syk fugl så skulle han jaggu F ha inn de andre seks fuglene mine sist gang. Da gikk jeg til Mostue & Lutro (gamle A1 Klinikken). SUPER service og de er dyktige. Fikk en helt annen oppfatning av hva som "feilte" dyra mine og kunne medisinere de hjemme selv. Synd de ikke tar inn reptiler.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Bruker forskjellige vet. til hundene, da det er greit å gå til en nærmere og billigere for kloklipp og vaksiner. Har brukt to-tre forskjellige andre til større hendelser som kastrering og diverse, klarer ikke helt å bestemme meg for hvem jeg liker best. Men tidligere a1-dyreklinikk, nå Mostue+ ett-eller-annet var svært behjelpelige da hannhunden fikk en infeksjon i en ulveklo for ikke så lenge siden. Er litt dyre, men er jo veldig flinke. Er en dame som jobber der fremdeles som jobbet der da det var a1, som er ufattelig proff og hyggelig. Pleide å dra dit da vi hadde marsvin, og den eneste forskjellen jeg kan se etter at de ble kjøpt opp er prisene. Så Avivet skal være svært mulig å inngå enten man trenger hjelp med fugler, gnagere eller reptiler. Heldigvis!
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
|
..Er mye dyrere enn Mostue & Lutro når det kommer til fugl iallefall. Og deres sleipe måte når det kommer til "mersalg og gjenkjøp" / dyra blir sent ferdig medisinerte og tar lang tid før de er "friske nok" til å dra hjem. En gang avsluttet jeg kontrollene av dyra mine der og fortsatte et annet sted. Jeg kunne behandle resten hjemme med enkle kjærringråd som eplecideredikk i vannet + UV lys.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Har nettopp vært dær med varanen min. Han veterinæren er rett og slett litt ubehagelig figur. Hadde jeg ikke hatt relativit oppegående kunnskaper om reptilsykdommer så hadde han nok sugd ut en tusenlapp eller to ekstra av meg for diverse kontroller og medisiner. Eneste jeg dret meg ut på var at jeg tok imot C-vitamin tilskudd. Jeg vet at dyret mitt får nok av det gjennom maten. Men det var heldigvis ikke det værste som kunne skjedd.
Blir faktisk litt kvalm når jeg leser om avivet på denne måten når jeg akkurat har hatt dyret der. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2010
|
Er det noen her som har noen reptildyrleger å anbefale i oslo området da?
Siden avivet ikke er et bra sted.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Pytonslanger sprer skrekk i Florida | sveinjo | Boa og pyton | 4 | 18-09-2010 17:13 |
| Alarm på ditt tarrarie?! | tommyk | Terrarier | 4 | 20-04-2006 03:47 |