| Media Reptiler omtalt i media. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Jeg skjønner jeg begyner å bli gammel. Hvem er denne kjendisen?
|
|
|
#5 |
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Tromsø
Alder: 34
|
Yoga Fire er en avlegger av det mer kjendte Hip-Hop bandet Klovner i Kamp. De rappet på norsk og har et par meget bra album bak seg. Anbefaler alle Bjølsen Hospital
Alltid god stemning når den plata settes på!Han kalte seg "Dansken" når de var KiK. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Molde
Alder: 19
|
Også verdt å nevne at Yoga Fire ikke er i nærheten av kvaliteten i Klovner i kamp!
Sist endret av Gregoris; 25-04-2010 kl 11:08. Begrunnelse: skrivefeil:D |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Vel, smaken er som baken
Det er jo to forskjellige musikk-sjangere de har lagt seg på da. Men ja, han var i tidligere Klovner i Kamp og er nå med i Yoga Fire. YF er veldig flinke live Synes bare det var litt tøft nå som jeg er på RF hver dag, så ser jeg jo slanger over alt hvor jeg titter ^^
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
|
"Dansken" er også mannen som oversatte "Terkel i knibe" til norsk for Aksel Hennie.
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| media, slange, yoga fire |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kommentarer til " Tykkhalet gekko eller bjeffegekko - Underwoodisaurus milii" | Roland | Kommentarer til faktaarkene | 1 | 24-02-2010 11:11 |
| Aleksander Rybak "fairytale" vant eurovisjon song contest!!! | bernie95 | Småprat | 38 | 20-05-2009 07:57 |
| Markedsføre reptilsaken - splittet fra "Krokodille stjålet fra Akvariet i Bergen" | NFredrik | Media | 32 | 06-04-2008 15:17 |
| Cyriopagopus sp. "Blue" = Lampropelma violaceopes Abraham, 1924 | _Nagash_ | Taranteller | 0 | 09-03-2008 10:18 |