| Media Reptiler omtalt i media. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Kul kar da..
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
Alder: 23
|
Tok kontakt med journalisten, da det opprinnelig sto "innførsel av ulovlige pattedyr, deriblant en skjeggagam øgle og en boa constrictor. Hun fikk en kjapp forklaring på hva som definerer pattedyr
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
Huff,nå skjer det igjen.. Ufornuftige mennesker som blander seg oppi alt mulig drit,eier selvfølgelig reptiler...! Reptiler blir jo snart sett på som dyr for kriminelle,ikke dyr for folk som har interesse og facsinerer seg for dem.. Begynner å se mørkt ut for legalisering av reptiler,synes jeg..
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Vel, det er jo tydelig at denne fyren har en skrue løs et eller annet sted, og jeg nekter å tro at hans innblanding med smugling av 2 reptiler vil ha noe å si på lovliggjøring eller ikke.
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
Sitat:
Det jeg mener er at det er så typisk at politiet finner reptiler hos kriminelle,narkomane,syke personer som han der.. Så legger journalister det ut på nett,og ofte legger til skremmende "informasjon" om dyret,og folk som er skeptiske blir enda mer i mot reptiler og får et dårlig syn.. Håper bare ikke at det skal bli folke aksjon i mot reptiler.. Men det blir da ikke det,det går vel bra Jeg bekymrer meg så mye
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Hadeland, Oppland
|
hadde det blitt en aksjon mot reptiler her ute på bygda, ville jeg antakeligvis gått imot dem med sånne "peace"-plakater til støtte for reptilenes krig mot den norske befolkning
en del av mine venner her omkring er jo for reptiler, og ville sikkert vært med meg. det som virkelig irriterer meg mest er vel egentlig at journalister MÅ formørke reptilene og gjøre dem til kaldblodige drapsmaskiner, istedenfor nysgjerrige og koselige dyr som ikke dreper mer enn de må for å overleve. skulle ønske folk visste hvor mange som dør av "kjæle-reptiler" hvert år på verdensbasis, og så hvor mange dør av hunder som angriper hvert år på norgesbasis! uff... om de kunne skrevet det på en sånn måte at reptilene er ofrene i sakene her hadde jo folk her til lands kunnet få et mye MYE mer positivt syn på disse herlige dyrene... jeg er sikker på at hvis de fleste i norge som er imot reptiler kunne få en måned med en skjeggis som kjæledyr ville de sett ting fra et annet perspektiv -___- Ikke dømme boken etter omslaget, ikke skue hunden på hårene, ikke skue øgla på skjellene og piggene, etc. OFF-TOPIC! btw, spurte skolens media- og religionslærer, Gunnar Kopperud, hva han synes om legalisering... han likte det ikke -___- Gunnar Kopperud er mannen som har skrevet Hvisking i Mørket, blant andre bøker. bodd i Afrika og India og skrevet derfra, og har med egne øyne sett kampene mellom Hutuene og Tutsiene i Afrika for en del år siden, og skrevet derfra. kanskje hørt om ham?
|
|
|
#10 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Frykt selger dessverre. Reptiler og "Kamphunder" er vel obligatorisk for kriminelle kan det virke som på massemediene til tider
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| For de som liker å følge med.. | KarlKanibal | Lover og regler | 459 | 06-05-2012 19:43 |
| Stygg bakgrunn!-.- Tips/råd? | Freddy90 | Terrarier | 27 | 23-08-2009 04:48 |
| Er ny på forumet og liker slanger :D | zn00ker | Snoker | 14 | 04-07-2005 18:50 |
| Noen der oppe liker meg......... | h11te | Taranteller | 10 | 25-03-2005 15:52 |