| Media Reptiler omtalt i media. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Hmmmm, gamle hylla mi, terrariene mine, endel av edderkoppene mine....
Godt de ikke var her når det var på det værste....... ![]() Og .Edderkoppfarm er vel ett dårlig valgt ord...... Men jeg liker oppmerksomhet rundt hobbyen jeg da, stå på..........
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Hadeland, Oppland
|
litt dårlig valg av ord, ja, men synes noe av dette var litt... tja... stemmer alt de sier her? De får det jo til å virke skikkelig bad-ass å ha 16 stykker. er jo ikke noe problem så lenge du har plass og tid til det.
litt feilinfo er vel at hårene er det værste med dem. dette stemmer vel ikke helt? å få håra i øya er vel ikke akkurat noe man burde prøve eller eksperimentere med, men giften til mange av artene er vel værre? pokiser?
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Ja det er folk fra forumet.....regner med han sier ifra selv.....
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2009
Alder: 31
|
Sitat:
Sist endret av Frogger; 13-03-2010 kl 07:07. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Telemark
Alder: 34
|
Sitat:
Nå har ikke jeg blitt bitt, men hårene er da ikke spes behagelig. Ser bl.a. "a keepers guide to Tarantulas" skriver at hårene kan være vel så smertefulle som bitt. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Nå er det vel kanskje ikke noe sjakktrekk heller å "skryte" over hvor vondt enkeltes gift gjør heller..
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
[quote=Rem;133464]Kun IKEA er godt nok......
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Jonas sine snutter som egentlig ikke er Jonas sine i det hele tatt... | Jonas | Filmsnutter | 84 | 24-05-2011 21:01 |
| Hva holder fukten hele dagen? Fuktboks | mandarin | Terrarier | 5 | 25-03-2009 17:41 |
| Tarantellen inni hulen hele tiden ? | Joystick | Taranteller | 7 | 20-07-2008 12:09 |
| lengde på slanger fra hele verden | fanden | Boa og pyton | 12 | 08-12-2007 13:28 |
| Pinne mat: hele planten eller litt og litt?? | Trude | Fôrdyr | 4 | 18-03-2006 16:28 |