| Media Reptiler omtalt i media. |
![]() |
|
|
LinkBack (1) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
|
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Dagens Hovedreportasje i Fredrikstad blad handler om reptiler..
For en gangs skyld en ganske omfattende og god reportasje.. Artikkelen ligger vedlagt. fredriksstadblad-20100220-redigert.pdf Sist endret av Frogger; 20-02-2010 kl 01:40. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: østfold
Alder: 18
|
kan vel like greit si at det var jeg som hadde dem på besøk
. men for å si det sån da så ser det ut som at mora mi fikk sakt mere en meg, for jeg var på ferie når dem var der så vi måtte ta det over telefonen .
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Flott artikkel, det eneste jeg synes er synd, er at det aldri kommer frem på hvilke måter mattilsynet avliver dyrene. Hadde det kommet frem at dyrene havner i frysen, kunne det snudd manges oppfatning av beslagene som blir gjort.......
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Hadeland, Oppland
|
Vil gjerne gi en stor takk til FB, som skriver om reptilhold på en så positiv måte
Vil også gi en personlig takk til deg, Cockiejar22, som stiller opp slik ![]() Disse skriver jo utifra hva de hører fra BÅDE reptileiere og MT/politiet/tollere. Blander inn mange som har noe med det å gjøre, og ikke bare de som er imot, og da kommer de med dette på en positiv måte
Roaches have a meaning of life: Being food for tarantulas. Sist endret av Rawhin; 20-02-2010 kl 14:20. Begrunnelse: legge til noe |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: østfold
Alder: 18
|
takktakk, var lit surt at jeg ikke var hjemme når dem var der menmen, det ble bra syns jeg
.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.reptilfreaks.no/forum/media/14435-tam-glatt-og-ulovlig-fredrikstad-blad.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Repti.net / Reptile forum / Fredrikstad blad | This thread | Refback | 20-02-2010 10:22 | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Reptiler i Fredrikstad | mr-repti | Småprat | 0 | 26-10-2007 14:05 |
| Fredrikstad | mr-repti | Reptilfreaks treff | 0 | 19-03-2007 20:44 |