| Media Reptiler omtalt i media. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Utrolig... tror hun virkelig hun får den prisen??? Haha. man får de jo kastet etter seg til noen hundrelapper jo...
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
Medlem siden: May 2009
Sted: Buskerud, Drammen
Meldinger: 232
|
Ringte dama og sa at de var ulovlige i Norge og hu svarte at de hadde tillatelse på den.
Så sa jeg at de kunne få bot og at dyret kunne bli avlivet hvis politiet fikk vite om den, da svarte hu at de fikk bare komme for det var ikke noe der, så etter hva jeg skjønte er øgla solgt... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Nesten som man skulle gjort det ja!
Irriterer meg sykt sånne som bare legger ut annonsen uten og ta ut dyret i det minste spesielt når det er på Finn.no og mtp at reptiler er ulovelig.. Og at alt er kjøpt nytt til nesten 3000 tror jeg faktisk på siden det står at det var det hun gidde med øglen (Skjeggisen da sikkert).. Hun har sikkert vært over i Sverige på Akvariebutikken i Strømstad.. Det skulle de ha 2700kr for 1 leopard gekko + et 30x30x30 exo terra terrarium med div utstyr... Edit: Noen som har sendt e-mail eller noe til hun? Plutselig var annonsen slettet.. Kan hende det var finn.no folka og da..
|
|
|
#6 |
|
Guest
Medlem siden: May 2009
Sted: Buskerud, Drammen
Meldinger: 232
|
Jeg ringte henne...
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
jeg sente hu mail, etter det sletta hu anonsen, sa å at hu ikke bør sette ut sjeggis på norske salgsider da det er ulovlig, men hu sa no ant til meg, hu sa ( Om du leser annonsen nøye er det terrarium med utstyr som selges.ikke noen dyr )
sa at det så slik ut for meg, men hu sa at det var sønnen sin sjeggis å at den vokste ut av terraet å dyret er på en annen adresse, så etter hva hu sa så er det kun terra som er til salgs for 3000 små penger men sa at om den skal selges eller ikke så bør du ikke nevne øgle eller ha bilder av den mens du har fullt navn og adresse der osv, så fik hu sletta den da heldigvis, vill ikka at den å skal bli avlivet, får bare håpe at ingen rinkte å tipsa.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Snakker med katten Tom! | rioth | Småprat | 9 | 30-11-2007 15:35 |