| Media Reptiler omtalt i media. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Det vil bli et inslag om reptiler på NRK P3, Juntafil i dag en gang mellom 18 og 20.00!
Ryktene sier at Camstatic er på vei til Studio ![]() Tar jeg ikke helt feil så vil dette innslaget også kunne sees direkte på NettTV. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Hørte rykter om litt før 18.30 jeg da
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Hu er på NÅ
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: hønefoss :P
Alder: 23
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Hva gikk det ut på? Fikk hun fram gode "ord", og for ikke å snakke om argumenter, for folket her inne?
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Da er jeg hjemme igjen, og syns det hele gikk veldig greit!
Vennlige radiofolk, og jeg måtte flire litt da hun radiodama trippet på tærne da jeg kom med Nyoka på armen. ![]() Håper det hørtes greit ut, har ikke hørt på det selv enda, og jeg husker ikke helt hva som ble sagt On air og hva som ble sagt mens dere fikk høre på den "koselige" musikken deres.. Føler det er så mye mer som skulle vært sagt, og disse radiofolkene hadde jo en million spørsmål også, o_o Verten kom til meg etterpå og var så fornøyd, og sa at dette var så utrolig mye mer spennenede enn hva han hadde trodde det ble. Så blunka jeg til ham og sa at "ja, dere får gjøre flere reportasjer om reptiler da!" Og det var han enig i, haha!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| kor lenge går det mellom molt til pandinus? | Azazil | Skorpioner | 1 | 20-11-2009 03:35 |
| NRK1 Torsdag 09.10.2008 Kl. 19.55 | unearth | Media | 27 | 16-10-2008 17:57 |
| N≈ ER DET KRIG MELLOM OSS REPTIL ELSKERE OG DEN NORSKE STA | Varanen69 | Media | 11 | 08-06-2006 17:42 |