| Media Reptiler omtalt i media. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
Alder: 23
|
Forsiden | www.rb.no
Tenkte det kunne være interessant å lese. En mann i 30 åra som fikk politiet på døra og ble fratatt sin slange. Denne mannen har vært i klammerier med politiet før både pga narkotika og annen kriminalitet. Nok en gang blir det dratt paraleller med hold av reptiler og kriminell livsstil ellers.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Alder: 21
|
Åå ! hvorfor kan ikke de som ikke klarer å holde seg på den rette siden av loven(tenker nå på de som bedriver med ting værre enn reptilhold xD) holde seg unna reptiler !?
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
|
Sitat:
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
– Jeg vil tro at antall beslag ikke har endret seg dramatisk de siste årene. Men vi driver ikke noen systematisk «dør til dør»-aksjon for å finne krypdyr, påpeker veterinæren.
Der sier de det og De er ikke ute etter oss hehe
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2009
Sted: Akershus
|
hvorfor kan ikke kriminelle eie reptiler? har selv sonet mine dommer og vært igjennom en del dritt. mener du jeg ikke kan nyte reptiler like mye som deg?!
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
Sted: buskerud
|
Sitat:
Å det er ikke forde det er tøft!!!!!! det finnes mange flere kriminelle som har katter og hunder men det blir ikke fremstilt slik at alle hunde eiere er kriminelle??? Ja, jeg ser helt klart at det er uheldig for saken vår med slik PR. |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
|
Sitat:
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Buskerud
|
Kan tolkes flere veier.
Jeg er stygt redd for at jeg må begynne med narkotika enten jeg vil eller ikke.... |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Det jeg mener er; driver du fortsatt med "aktiviteter" som onkel blå ikke liker, ikke hold herptiler, det eneste man gjør da er å gi de en dødsdom |
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|