| Media Reptiler omtalt i media. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Hei!
Var i dyrebutikken idag for og kjøpe sirisser.. Sa til mannen bak kassa at jeg skulle ha 50 sirisser.. Da sa han at han ikke hadde så mange sirisser igjenn og lurte på om jeg hadde gekko? Ja, svarte jeg.. Trodde ikke det kan ha noe og si om jeg sier det til han. Så spurte han om jeg hadde lest nyhetene i det siste.. Njaa jeg har lest litt. Han mente at det var en mann som hadde blitt stoppet med 20 leopard gekkoer på svenske grensa for ikke mange dagene og som var fra Kr.Sand området og at ALLE dyrebutikkene hadde fordobblet salget av sirisser den siste tiden og at det var maaange gekkoer i omløp i Kr.Sand for tiden.. Han sa også at han hadde reptiler selv.. Og han som hadde blitt stopper at det var ikke første gang han smuglet dyr(Og blitt tatt) og at det ikke kom til og være siste heller.. Tror mannen bak kassa kjennte han som hadde blitt stoppet. Jeg bor i Kr.Sand området men har ikke merket så mange gekkoer.. Har faktisk ikke kommet så mange på repti men tenker meg at de heller går litt mer privat og selger de(?) Noen som har fått med seg nyhetssaken om han som har blitt stoppet? Søkte litt på google, vg, fvn.no men fannt ingenting.. Ha en fortsatt fin dag!
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: østfold
Alder: 18
|
jeg har ikke hørt noe om det.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
vel, uansett om det med smuglingen er sant eller ikke, så ville jeg kanskje sluttet å fortelle folk som jobber i dyrebutikk om hvilke typer dyr du har hjemme. Du vet aldri hvem som hører på, eller hvem den butikkansatte kanskje kjenner eller vil snakke med. Like greit å bare si at du har en gjeng taranteller, et innkjøp på 15stk er ingenting i forhold til hva jeg kjøper til taranteller. Like greit å la være å ta risikoen, eller?
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Det var det jeg og syntes var så rart.. Hadde det vært noe sånnt ville det vel stått på VGnett sine sider
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Sikkert denne saken fyren mener, tror du ikke det?: Gjemte slanger og gekkoer på kroppen
Sist endret av sveinjo; 32-13-2010 kl 25:60. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Tror ikke det er den saken han henviste til.. Den er jo litt ''gammel'' den saken der nå
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Tatt i tollen med 164 edderkopper | Erlend D Bertelsen | Media | 3 | 18-03-2009 08:27 |
| Bekymret for å bli tatt?? | Dænis | Lover og regler | 23 | 19-08-2007 12:54 |
| Hva må jeg gjøre for å IKKE bli tatt? | Kristian262 | Lover og regler | 6 | 09-08-2007 08:06 |
| å bli tatt av politi for reptilhold | anarkist | Småprat | 9 | 12-06-2007 16:05 |