| Media Reptiler omtalt i media. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
"I fjor var det store mengder huggorm, flått og mordersnegler i Norge. Nå tar sprengkulden livet av mange av dem."
Forhatte skapninger fryser i hjel - VG Nett om Dyrene
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Hmm.. Vet ikke helt hva jeg skal si om det jeg..
Er ikke akkurat en stor fan av ville slanger/ormer så på en måte syntes jeg det er bra men det er jo allikevell synd at de dør da Edit: Stemmte Nei, stakkars dyrene, for det er jo synd på de
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
jeg antar "stakkars dyrene" ikke får så mange stemmer, da jeg kan godt se verdien i å bli kvitt litt flått og snegler.
Men synd på slangene, da. :/ Vakre dyra.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2009
Sted: Sogn & fjordane\Eikefjord
Alder: 31
|
Til bøvels med flott og sneile, de er jo skadedyr som enten ødelegger eller sprer sykdomm. Men huggormen er jo både nytti og flott å se på
![]() Teit att den er med på samme stemme greia. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Oslo
|
stakkars huggormen, flått og snegler kan jo bare dø det er greit syns jeg men huggormen.
Fineste vi har i norsk fauna etter ulven synes jeg. Er huggormen fredet? Har lyst til å ekprimentere med den i fangenskap men er ganske skeptisk. Vet lite om hvor mange det er i norsk fauna og om de er fredet. Er det noen råd der ute om hold av huggormm. Tekte kanskje en heldig kunne fårom hos meg og varme nå på vintern
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: i et hus som er på planeten jora
Alder: 18
|
ja flått er noe drit speilet siden de liker bolet mit så gott
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kommentarer til " Tykkhalet gekko eller bjeffegekko - Underwoodisaurus milii" | Roland | Kommentarer til faktaarkene | 1 | 24-02-2010 11:11 |
| Aleksander Rybak "fairytale" vant eurovisjon song contest!!! | bernie95 | Småprat | 38 | 20-05-2009 07:57 |
| Nytt tema på skolen, trenge r modeller med "guts" | Chibi | Fotoforum | 4 | 05-11-2008 18:28 |
| Markedsføre reptilsaken - splittet fra "Krokodille stjålet fra Akvariet i Bergen" | NFredrik | Media | 32 | 06-04-2008 15:17 |
| Cyriopagopus sp. "Blue" = Lampropelma violaceopes Abraham, 1924 | _Nagash_ | Taranteller | 0 | 09-03-2008 10:18 |