|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Østfold
Alder: 34
|
fikk litt inspirasjon fra andre som har vært i media med slangene sine, så jeg kontaktet min lokalavis å spurte om dem hadde lyst på et avisoppslag ang, slanger.
jeg sa at jeg har en slange og er en ivrig reptilentusiast, og at jeg vil stille til intervju med slangen og meg selv + dattera mi. jeg sa jeg ville ha en positiv vinkling på saken. dette var dem veldig interessert i og gjøre. jeg skulle ringe reportern tilbake i morgen da han var på vei hjem nå. sa jeg ikke hadde tid før til neste uke, jeg vil forberede meg litt til besøket. lurer litt på om jeg skal stå frem med ansiktet og navn?? ikke på dattera mi da. eller? jeg er ikke redd politiet skal komme på døra mi, hvis dem vil bruke resurser på dette så kom igjen. vil gjerne ha noen tips og tilbake meldinger på hva jeg kanskje bør si og ikke si. har endel klart selv, men det er greit med andre synsvinkler. så kom med dem. her er en link til avisen jeg har kontaktet. smaalenene.no
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Sitat:
Du syntes det er greit å gamble med livet til ditt kjæledyr ? Selv om dette ikke er en prioritert oppgave hos politiet, så har de ikke noe annet valg (sammen med Mattilsynet) enn å troppe opp på døra di om noen anmelder dette - og tro meg, det kommer noen til å gjøre (om du står frem med navn). Det er så mange folk der ute som er redd slanger osv - samt Dyrevernerne da... Så dropp navnet ditt du !
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
greit da droppes navn og annsikter. hadde lyst til og gjøre dette for og vise at vi ikke prøver og skule oss så mye. men skjønner at det kan bli problemer ja.
det er kun for slangens sin del jeg skuler dette, ikke den økonomiske biten av det.
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
nå skulle det ikke bli noen diskusjons tråd av dette om jeg skal gå ut med navn eller ikke.
har nå sagt at jeg ikke skal gå ut med navn og bilde. men er litt av den oppfatning av at man må ofre litt for og få igjennom ting her i samfunnet. for og sette dette på spissen, så kunne jeg ofra min slange hvis det resulterte i en legalisering. håper dere skjønner hvor jeg vil. nå vil jeg heller ha litt innspill på hva jeg skal få med i denne repotasjen.
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Sitat:
Er ikke ute etter å "ta deg" her, men å skrive at du kunne "ofra min slange", så tror jeg ikke du burde uttale deg i media rundt reptilsaken i det hele tatt.. Alle reptiler burde da være verdt like mye, slangen din inkludert!
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Sted: Norge
|
Det er et godt iniativ å ta kontakt med avisen, for jo mer vennligsinnet PR temaet får jo bedre er det.
Men helt enig om å ikke gå ut med fullt navn, dette vil med 99% sikkerhet føre til besøk fra politiet og avlivning av slangen din |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
når det er så lite forståelse for hva jeg mente her, trekker jeg hele repotasjen i morgen. gjør ikke dette fordi JEG vil i media, men gjør dette for reptilsaken. hvis man tror man får ting i dette samfunnet av og spørre pent må man tro om igjen. hvis du ser på alle caresheetene jeg har laget her inne og alle innleggene jeg har skrevet bør du se at jeg har all forutsetning for og gå til media og presentere saken vår på en positiv måte.
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 22
|
jeg synes du skal gå til media som du hadde tenkt. Jeg skjønner hva du mente med det innspillet ditt om at du kunne ha ''ofret'' slangen din!
Ta dette intervjuet anonymt og du har gjort en bra jobb ang reptilsaken lykke til!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kommer det eggsekk nå mon tro? | smørblomst | Taranteller | 17 | 28-04-2009 23:17 |
| Kommer snart på Reptilfreaks | Frogger | INFORMASJON | 8 | 04-10-2008 17:32 |
| Nå kommer det til Norge og | fanden | Småprat | 0 | 29-06-2008 11:28 |
| Kommer ikke inn på siden... | Jabbe | Ris, ros og forslag til Reptilfreaks | 4 | 07-01-2008 20:51 |
| sitat kommer opp automatisk ??? | misspower | Småprat | 10 | 31-10-2007 17:39 |