| Media Reptiler omtalt i media. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2006
Sted: Grenland
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Østlandet
Alder: 25
|
Bra avisene begynner med litt positiv oppmerksomhet til reptilholdet nå
![]() Og håper det snart blir en endring! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
|
Ålræit journalist det der. Kanskje vi alle skulle kontakta aviser rundt om i norge for å gjøre noe lignende?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Litt kjipt om noen treffer på en reporter som hater reptilhold da
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
|
Hehe. Ja du er inne på no der. Kan være lurt å se ann journalisten litt på forhånd. Men vært ett forsøk.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
Sted: buskerud
|
Det er fint å lese positivt vinklede artikler med oppegåene folk som ikke skal fremheve hvor kule de er som smugler å driver med kriminalitet... Det med at slangene virker beroligende å drive med kan jeg skrive under på
, kansje en av de grunnene til at jeg forelsket meg i deJeg hadde glatt stilt opp, men som nevnt i andre tråder er det jo kansje greit å styre fokuset litt over på søte øgler som ser totalt harmløse ut og som ikke skaper den store frykten hos mange som slangene gjør, men igjen så er det vel kansje slangene som trenger mest positiv omtale.. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: rogaland
Alder: 17
|
Sitat:
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Bra tiltak, og fin artikkel.
Men det burde vel strengt tatt vært utelatt at begge fikk dyrene sine på en fest... (fikk selv min første tarantella på fest, så vet at ting fort kan gå slik) Men uheldigvis ser ikke slikt videre seriøst ut for folk som ikke kan noe om dette. Kjempebra at de poengterer at det skaper ro og alle fordelene med de. Synes det var veldig bra skrevet av journalisten. |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Men er det noen seriøs møte å få tak i det på da det er ulovlig i utgangspunktet?
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|