| Media Reptiler omtalt i media. |
![]() |
|
|
LinkBack (3) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
|
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
18 November sto det et fint innlegg i Stavanger Aftenblad om Reptilsaken..
![]() aftenbladet-20091118_000_00_00_083.pdf |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Telemark
Alder: 21
|
Herlig lesning!
![]() Synes det er kjempeflott at det er noen som tar seg tiden til å skrive slike innlegg, det viser bare at "reptilmenneskene" bryr seg, og det burde da være positivt mht en lovendring.?
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2009
Alder: 28
|
Sitat:
Meget bra innlegg, akkurat sånn som en debatt skal gå, ved å fremheve de bra sidene, og ikke gå til frotalangrep og forsvare seg med dumme (og til tider meningsløse) påstander! Stå på! |
|
|
|
|
|
|
|
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Dette er så bra at jeg skal hoppe litt i sofan.
Konge!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Drit bra!
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Østlandet
Alder: 25
|
Endelig en bra artikkel!
Har vært altfor mye dårlig! Håper det blir no endringer i denna loven snart
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
Sted: buskerud
|
Dette er jo helt topp!
Denne skulle vert i all landets aviser
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Oslo
Alder: 25
|
kjempefin artikkel!
Får bare håpe at noe lignende blir trykkt opp i en annen avis som faktisk resten av Norge leser også
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Veldig bra skrevet. Er veldig enig i at den burde komme ut til flere.
Senest i går snakket jeg med ei venninne som synes slike dyr var ekle, men etter litt forklaring om allergikere og søte geckoer så var hun enig i at DE var jo ikke farlige om ble lovlige. Hun tenkte mest på slanger hun når folk sa ordet "reptiler". Ble ikke bedre av at det ble funnet en slange i blokka ved siden av henne for et par år siden som hadde rømt... Mange slike desverre. Som kun tenker frykt og "ekle" slanger når de hører ordet reptiler.. |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| aftenbladet, reptiler, reptilsaken |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.reptilfreaks.no/forum/media/13755-fordummende-frykt.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Repti.net / Reptile forum / Hva kan vi gjøre i fellesskap for ny lov? | This thread | Refback | 21-01-2010 15:04 | |
| Krypdyr.com » Aftenbladet.no Reptiler i Norge lider | This thread | Refback | 25-11-2009 03:17 | |
| Repti.net / Reptile forum / Fordummende Frykt | Post #0 | Refback | 24-11-2009 20:10 | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Min største frykt som ble til virkelighet politiet banket på | Varanen69 | Media | 22 | 08-10-2009 00:26 |