| Lover og regler Her kan du diskutere alt fra import av dyr til reptilsaken og dyrevernsloven. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Fant denne, noen som vet om han her kommer til å gjøre det bedre, eller værre, ang. herptilene.?
LARS PEDER BREKK - - Riis-Johansen ny oljeminister - Nettavisen Da går ihvertfall idioten Riis ut som landbruksminister, og det digger meg! Flott start på sommer ferien!
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Joa godt å være kvitt han,,men hvordan blir det med Lars Peder Brekk da :/.
Spent nå ja |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Selv om TRJ har gitt tydelig uttrykk for at han ikke liker reptiler tror jeg ikke det har noen direkte invirkning på saksgangen. Det de ser på er iskalde fakta, om fakta opplysningene sier JA kan det være vi får en oppmyking av lov verket. Forhåpentligvis vil Brekk se på saken med litt andre øyne enn TRJ som generelt er motvillig med alt som er kaldblodig.
Det som jeg ser på som den store trusselen er at ikke Landbruks departementet bestilte opplysninger om reptiler. I værste fall kan det bety at de ikke vil ta hensyn til reptiler og la loven ligge i nye 20 år. Sist endret av Frogger; 20-06-2008 kl 17:24. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
blir helt klam i pappen når jeg leser det du skrive Frogger.. Tenk om det blir 20 nye..triste greier..
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Da er det bare å ta med famen til Sverige eller Danmark
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
|
Sitat:
. Sikkert andre som sitter inne med mer fakta opplysninger som kan si noe mer.
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak