| Lover og regler Her kan du diskutere alt fra import av dyr til reptilsaken og dyrevernsloven. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Haugesund
|
Som topicen sier trur dere at det er en legalisering på vei?
Jeg begynner og få et håp siden det har vært mye positivt i media for øyeblikket ![]() Hva trur dere? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Jeg håper da som alle andre,,men er kanskje litt mere skeptisk enn de fleste her inne,,pga jeg hørte at det skulle bli lovlig med reptiler for ca 13 år sia oxo :/
Men men,,det gjenstår bare å se
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Nei, tror nok ikke det, da landbruksministeren sier at det aldri kommer til å skje når han sitter som minister, og da tror jeg vel desverre på det..
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
He he,,bendick2112 er like positiv som alltid (bare erter deg
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Jeg håper, men våger ikke tro noen ting.
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: ca. Oslo
Alder: 35
|
Jeg håper virkelig det blir lovlig, men tør ikke ha for store forventninger dessverre. Mange som argumenterer vår sak og har et håp om at det går vår vei.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Han Terje vill jo ikke gjøre noe pga frykt for reptiler, jævla feig pingle som holder reglen basert på frykt!
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: rogaland
Alder: 17
|
eg synes det er den dumeste låven som er lagt for det fines mye farligere dyr. f.eks en hest er mer skadelig en en leopard gekko.en dobberman-rotveiler (hund) er farligere en de fleste slangene som folk har i norge så eg får står ikke hvorfor det ikke er lovt med reptiler
|
![]() |
| Emner |
| legalisering, reptilsaken |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Facebook: NHF- NEI TIL LEGALISERING AV REPTILER I NORGE! | Kristian262 | Media | 5 | 04-11-2008 01:14 |
| Splittet fra Reptilsaken Trur dere det blir legalisering? | Miroxx | Småprat | 15 | 12-08-2008 12:58 |
| TV Drammen tar opp reptilsaken | princessfiona | Media | 8 | 21-07-2008 22:55 |
| Flott sak på deviantART ang reptilsaken | Thor Håkonsen | Lover og regler | 2 | 20-05-2008 16:08 |
| Garrantert legalisering? | Viridovipera | Media | 20 | 04-03-2008 21:11 |