| Lover og regler Her kan du diskutere alt fra import av dyr til reptilsaken og dyrevernsloven. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansund
Alder: 21
|
I morgen skal jeg og Luna October (min 10 måneder gamle leopard gekko) flytte og jeg lurer på om det er noe jeg må være obs på ang dette?
Vi skal flytte ca. 15 mil (litt over 3 timer) lengere nord, vi reiser med privatbil.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Heisann,,på flyttefot ja
![]() Når man skal flytte så er det greit å ikke fore leosen noen dager før dere skal reise. Nå er jo dette i morgen da,men jeg ville ikke foret henne i dag,da hun faktisk kan kaste opp under denne turen :/ La henne få bo i en liten boks under denne turen. En sånn 1 kg godis boks eller en 1 eller 2 liters is boks er oxo bra (husk å lage noen luftehull da). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Ok.
oi, jeg matet jo henne senest i dag, for noen timer siden. D: Håper det går bra. Jeg og han jeg bodde med havnet i en liten konflikt her for litt siden, kan dere kan gi oss en fasit. Liker disse gekkoene å ha det lite, trangt og mørkt når de skal fraktes eller motsatt?
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Jupp,,lite å trangt skal det være
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Steike, jeg er god
I win.
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Ha ha ha ha
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Ja, det håper jeg også. Hun er ikke håndtam, og har sin orginale hale, så får håpe det ikke blir for stressende for henne.
|
![]() |
| Emner |
| flytter, leos |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Ham skifte hos leos | Ricky-man | Lover og regler | 5 | 19-06-2008 20:01 |
| leos | tine | Agamer | 8 | 09-05-2008 09:26 |
| Ny leos! | Ragz | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 4 | 26-08-2007 19:09 |
| leos | haplopelma_freak | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 4 | 06-08-2007 11:03 |
| Semanni flytter til meg:D | Miroxx | Taranteller | 4 | 05-02-2007 16:33 |