| Lover og regler Her kan du diskutere alt fra import av dyr til reptilsaken og dyrevernsloven. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen/Hordaland
|
Heisann! Etter å ha blitt litt inspirert av mange her inne tenkte jeg at jeg skulle ligge inn en liten bildetråd av mine egne dyr jeg og!
Begynner med et par bilder av leogutten min, en high yellow morph på ca 3 år: Jørgen: ![]() ![]() Kommer masse flere bilder! =)
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde. Sorgen forgik mig pa Ulrikens Top.Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde. og byde Mandskab mot Fienden op. følede Freden, blev glad i min Aand. og greb til min Cithar med legende Haand |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde. Sorgen forgik mig pa Ulrikens Top.Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde. og byde Mandskab mot Fienden op. følede Freden, blev glad i min Aand. og greb til min Cithar med legende Haand |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Enda et bilde av hannen min, Jørgen:
![]() Også et herlig foringsbilde av yngste jente min, Jannicke på ca 5 år som tar en voksen B. Dubia kakkerlakk. ![]() Offeret:
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde. Sorgen forgik mig pa Ulrikens Top.Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde. og byde Mandskab mot Fienden op. følede Freden, blev glad i min Aand. og greb til min Cithar med legende Haand Sist endret av Tarantellen; 17-06-2008 kl 23:13. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Postet denne på øgle-delen fordi det kommer til å være mest leos-bilder i denne tråden, men tar sjangsen og poster et par bilder av G. Rosea jenten min, Bodil.
![]() ![]() ![]()
|
|
|
![]() |
| Emner |
| mine, unger |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| leo unger | anarkist | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 5 | 13-02-2009 21:47 |
| Noen av mine 4 beinte unger :P | leo77 | Medlemmene | 25 | 01-08-2008 22:32 |
| L.capensis unger :-D | nidhogg | Gekkoer | 13 | 29-08-2007 07:34 |
| Nye unger! | alma | Skorpioner | 20 | 24-04-2007 05:25 |