| Lover og regler Her kan du diskutere alt fra import av dyr til reptilsaken og dyrevernsloven. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: May 2008
|
Hvis en kjøper utsyr i fra utlande ( mat f.e. Hobby Iguana Food Juvenile , pærer, stativer osv.(med tanke på at det er jo egentlig ment for reptiler) til snartkommende dyr, hvordan funker det når pakken skal fortolles? (får de vite at det er ting for reptiler og da tar de kontakt med mattilsynet? ) har veldig lyst på et dyr, men må ha utstyr først da...Er det noen som har erfaring med det?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Oslo
|
Du kan finne alt du trenger for en reptil i en vanlig dyrebutikk. De største butikkene har selvfølgelig størst utvalg. De fleste kan også bestille for deg hvis de ikke har det du ønsker. Jeg sjekket priser på reptilutstyr i utlandet i begynnelsen men det ble veldig dyrt med post og (spesielt) toll, så jeg ga opp. Hvis man bor nær Sverige, kan man kjøpe der de dyreste tingene som terrarium og slikt, der er det noe billigere.
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
Medlem siden: May 2008
|
jeg har googlet en del, men finner ikke noen onlain butikk i norge, hvor selges utstyr som jeg trenger... er det noen som har en god dyrebutikksnettside?
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Zooservice har litt exoterra utstyr
akvarieudstyr.dk har en del (dansk butikk, husk derfor å legge på moms) |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| fra, toll, utlande, utstyr |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Toll og Post... | Androctonus | Småprat | 21 | 26-11-2008 09:51 |
| Bestille pinnedyregg fra usa. Problem med toll? | lazor | Lover og regler | 2 | 10-10-2007 21:13 |
| utstyr til leoterra | Miroxx | Gekkoer | 9 | 05-06-2007 16:22 |
| Utstyr... | Tarantellen | Terrarier | 4 | 09-04-2006 20:52 |
| Nettside for  kj¯pe utstyr? | Jaz | Gekkoer | 2 | 07-07-2004 19:12 |