"

Reptilfreaks.no > Ut i verden > Lover og regler A1 dyrlegene blir MOLU

Lover og regler Her kan du diskutere alt fra import av dyr til reptilsaken og dyrevernsloven.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 01-12-2007, 11:42   #1
Reptilfreak

Pete sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Norge
Meldinger: 258
Standard A1 dyrlegene blir MOLU

De fleste fra oslo/omegn har vel fått med seg at A1 har nå blitt MOLU. Det er Trude Mostue og Lutro som nå driver klinikken.

Problemet er bare den at min "ulovlige" skilpadde skulle gjerne vært inne til en kontroll, men er usikker på hva slags syn disse nye eierne har på dette? Noen som allerede har vært der og har erfaring, eller som har hørt noe om de rapporterer dette videre?
Pete er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 01-12-2007, 12:38   #2
Reptilfreak

Miroxx sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
Meldinger: 2,853

Trude liker ikke reptiler hverfall ;P
Svar med sitat
Gammel 01-12-2007, 12:48   #3
Senior Member

Gibbs sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
Meldinger: 2,647
Standard Re: A1 dyrlegene blir MOLU

Sitat:
Opprinnelig postet av Miroxx
Trude liker ikke reptiler hverfall ;P
hmm dette syns jeg hørtes veldig merkelig ut.. Det hadde vært fint om du kunne ha utdypet dette litt. Ikke at jeg ikke tror deg, men det hadde vært fint om du kunne sagt noe mere. Det jeg vet om Trude er at hun digger dyr max og da syns jeg dette hørtes litt rart ut.. Har jo sett Trude på tv med øgler før, så dette er jo litt viktig å få på plass..
Gibbs er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 01-12-2007, 12:50   #4
Senior Member

Gibbs sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
Meldinger: 2,647
Standard Re: A1 dyrlegene blir MOLU

Sitat:
Opprinnelig postet av Pete
De fleste fra oslo/omegn har vel fått med seg at A1 har nå blitt MOLU. Det er Trude Mostue og Lutro som nå driver klinikken.

Problemet er bare den at min "ulovlige" skilpadde skulle gjerne vært inne til en kontroll, men er usikker på hva slags syn disse nye eierne har på dette? Noen som allerede har vært der og har erfaring, eller som har hørt noe om de rapporterer dette videre?

Jeg ville ha tatt en tlf til dem og hørt litt om dette.
Hvis de ikke kan hjelpe deg, så kan jeg anbefale deg Monika Heggelund på Ensjø dyreklinikk! Monika er dyktig!
Gibbs er offline  
Svar med sitat
Gammel 01-12-2007, 12:56   #5
Reptilfreak

Pete sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Norge
Meldinger: 258

Har sendt en mail der jeg spør om de fortsatt tar i mot reptiler, med tanke på nye eiere... Får vel svar på mandag en gang.

Har du en link/mail adresse til denne Monika?
Pete er offline  
Svar med sitat
Gammel 01-12-2007, 13:11   #6
Reptilfreak

mr-repti sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
Meldinger: 2,460
Blog Entries: 4

Trude liker ikke invertebrater eller herptiler, dette har jeg lest eller sett at hun har sakt.. Hun mener også at reptiler er penis forlenger.. var vel ho som kom ut med det?
mr-repti er offline  
Svar med sitat
Gammel 01-12-2007, 13:15   #7
Reptilfreak

Miroxx sin avatar

ja jeg mener også å huske att det hva hu som sa dette Mr. Repti.. er en tråd hvor dette blir diskutert på forumet ett eller anna sted? eller tenker jeg på helt feil person nå?
Svar med sitat
Gammel 01-12-2007, 13:18   #8
Reptilfreak

Miroxx sin avatar

her

http://reptilfreaks.no/index.php?nam...sh=10&start=10
Svar med sitat
Gammel 01-12-2007, 14:26   #9
Reptilfreak

Androctonus sin avatar

Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
Meldinger: 1,653
Blog Entries: 13

det er vell det lureste å sende en mail først ja, helst ikke nevn navnet ditt å ikke si du har reptil

det med Trude mostue, hu er den mest useriøse dyrlegen, som har klart å fått ut i seg en del dritt om oss reptileiere. var det godt nokk svar til dere som ikke vet hva hu har gjort enda?
Svar med sitat
Gammel 01-12-2007, 14:27   #10
Caffeinism
Admin

_Nagash_ sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
Meldinger: 5,364
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (2)

Da vi var der på åpningen av den nye delen, snakket hun om noen skilpadder de hadde hjulpet. Fikk litt intrykket av at skilpadder er likestilt med våre lodne venner, mens de fleste andre krypdyr ikke er like søte/interresange. Jeg ville tatt en anonym telefon til de først.

Mvh
Robin
Svar med sitat
Svar

Emner
blir, dyrlegene, molu

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
nå blir det leo:D shisha Leopardgekkoer og andre Eublepharis 12 20-02-2008 15:24
Blir man anmeldt? orgorg Skilpadder 22 15-10-2007 11:25
blir vi overvåket? pantera Boa og pyton 30 30-04-2007 13:27
Blir det problemer med en til? Speedy Skilpadder 8 22-04-2007 16:33

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 18:05.