| Lover og regler Her kan du diskutere alt fra import av dyr til reptilsaken og dyrevernsloven. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Bergen
|
Hei
Jeg lurer på hva dere hadde gjort hvis politiet sto på døren? På forhånd takk til svar^^
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
|
Jeg hadde gjemt dyrene fort så F**N
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Ja, det tenker jeg og, men hvor?
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Norge/Sverige
|
liten sjanse at du rekker å gjemme dyra dine når politiet er på døre. og jeg ville ikke gjemt dem i huset for de river nok opp alt som er.
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Buskerud
|
For det første har ikke politiet rett til å komme inn så vidt jeg vet.. Og iallefall ikke uten en ransakningsordre... Jeg synes også jeg har hørt noe om at de må gi deg tre dagers varsel eller noe, men det kan jo bare være jeg har innbilt meg for mitt eget beste.. hehe..
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Alder: 24
|
Møt dem først i døra, ikke slipp dem inn uten at du har kontrollert at dem har en ransakelses ordre, har dem ikke det så slipper du dem ikke inn. Da må dem tilbake til stasjonen og slikt for og skaffe det, og da har du en stund til og få bort dyra. Ikke bry deg om og gjemme dem, har dem en ransakelses ordre så leter dem skikkelig igjennom leiligheten /Huset og med mindre du har en hemmelig bunker 20m under bakken så tror jeg dem finner dyra.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Går ikke det ann å si at du har gjort terrarie(iene) klare til å få en øgle eller noe sånt, og at du kan avbryte kjøpet, så har du egenlig gjømt den/de?
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#9 | ||
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
|
Sitat:
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Limbo
|
om dem får en telefon om "husbråk" har dem "rett" til å gå inn i leiligheten men som sagt, dem kan ikke gjøre noe med dyrene uten distriksveterinæren til stede. Har en bekjent som fikk politiet rasende inn i leiligheten etter en falsk telefon fra en sint nabo som sa det var husbråk. Dem så reptilene klart og tydelig men spurte ikke om dem og heller ikke hørt noe fra dem i seinere tid. Kan vel bare være flaks ?
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| gjøre, hva, man, skal |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hva skal jeg gjøre?!? | Adriano | Småprat | 26 | 01-06-2009 10:35 |
| Hva skal jeg gjøre? | skilpadda | Skilpadder | 7 | 02-05-2008 12:35 |
| veit ikke hva jeg skal gjøre hjelp meg og bestemme meg! | shisha | Gekkoer | 21 | 02-02-2008 15:29 |
| Hva skal jeg gjøre!? | Miss_Loca | Taranteller | 6 | 08-10-2004 12:23 |