"

Reptilfreaks.no > Ut i verden > Lover og regler tips til fersk slangeeier

Lover og regler Her kan du diskutere alt fra import av dyr til reptilsaken og dyrevernsloven.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 26-03-2007, 09:46   #1
Junior Member

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 26
Standard tips til fersk slangeeier

Jeg skal i disse dager få et lite barn en red tailed boa contrictor. kjæresten min er vant til å holde slanger, siden faren hans har hatt 16 slanger på det meste.. men jeg er derimot ganske uerfaren.. noen tips å få her? noe jeg bør gjøre? og ikke minst ikke gjøre...

*klem*

latina
Svar med sitat
Gammel 26-03-2007, 15:07   #2
Reptilfreak

Løven31 sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Østfold
Alder: 34
Meldinger: 560
Standard Re: tips til fersk slangeeier

Hei og velkommen til oss.
jeg synes du kansje spør på et litt generelt grunnlag, og siden det er mange erfaringer og mye info på nettet, tror jeg det lønner seg og lese litt rund og gjøre deg opp dine egene meninger . Så er det lettere og få hjelp til mer konkrete ting. Det er alltid noen faste regler når det kommer til håld av reptiler. hjelper deg gjerne jeg men da må du utdype spøsmålet litt mer.
Løven31 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 26-03-2007, 18:04   #3
Reptilfreak

straymond sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891

Sitat:
Opprinnelig postet av latina
Jeg skal i disse dager få et lite barn en red tailed boa contrictor. kjæresten min er vant til å holde slanger, siden faren hans har hatt 16 slanger på det meste.. men jeg er derimot ganske uerfaren.. noen tips å få her? noe jeg bør gjøre? og ikke minst ikke gjøre...

*klem*

latina
vælkømmin' åt øss! (man får det ikke mer døling enn det...)

det virker jo som både kjæresten gin og faren hans er gode kilder å gå til...?

men hva slags utstyr har du fra før?
Svar med sitat
Gammel 27-03-2007, 06:15   #4
Junior Member

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 26

jeg har ikke stort, men typen min og svigerfar har jo masse! typen min skal ned å hente barnet vårt i dag.. så vi har terrarie og lamper. tror oxo vi får bark av svigers.. til å begynne me..
vi skal ha henne på soverommet vårt, i benenden av senga.. på et bord så hun ikke er så langt ned på gulvet.. det er ikke kaldt i rommet i det hele tatt.. og røyking foregår på stua.. hva må jeg passe på så hun har det godt?
Svar med sitat
Svar

Emner
fersk, slangeeier, til, tips

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Helt fersk Snok-eier trenger litt hjelp og råd!! DevilDoll Snoker 23 12-11-2007 19:14
Fersk på forumet Gorgonops Medlemmene 2 06-10-2007 08:36
Helt fersk! Og lurer på mye! pira(n)ja Leopardgekkoer og andre Eublepharis 11 15-04-2007 18:50
Fersk 'tella eier Spiderce Taranteller 16 14-03-2007 13:42
Hei. Er heilt fersk, har ingen reptil men ønske meg..... Belit Medlemmene 4 30-07-2006 20:19

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 17:50.