| Lover og regler Her kan du diskutere alt fra import av dyr til reptilsaken og dyrevernsloven. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Mar 2007
|
Jeg skal i disse dager få et lite barn
en red tailed boa contrictor. kjæresten min er vant til å holde slanger, siden faren hans har hatt 16 slanger på det meste.. men jeg er derimot ganske uerfaren.. noen tips å få her? noe jeg bør gjøre? og ikke minst ikke gjøre... *klem* latina
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Østfold
Alder: 34
|
Hei og velkommen til oss.
jeg synes du kansje spør på et litt generelt grunnlag, og siden det er mange erfaringer og mye info på nettet, tror jeg det lønner seg og lese litt rund og gjøre deg opp dine egene meninger . Så er det lettere og få hjelp til mer konkrete ting. Det er alltid noen faste regler når det kommer til håld av reptiler. hjelper deg gjerne jeg men da må du utdype spøsmålet litt mer. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891
|
Sitat:
det virker jo som både kjæresten gin og faren hans er gode kilder å gå til...? men hva slags utstyr har du fra før?
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
Medlem siden: Mar 2007
|
jeg har ikke stort, men typen min og svigerfar har jo masse! typen min skal ned å hente barnet vårt i dag.. så vi har terrarie og lamper. tror oxo vi får bark av svigers.. til å begynne me..
vi skal ha henne på soverommet vårt, i benenden av senga.. på et bord så hun ikke er så langt ned på gulvet.. det er ikke kaldt i rommet i det hele tatt.. og røyking foregår på stua.. hva må jeg passe på så hun har det godt?
|
![]() |
| Emner |
| fersk, slangeeier, til, tips |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Helt fersk Snok-eier trenger litt hjelp og råd!! | DevilDoll | Snoker | 23 | 12-11-2007 19:14 |
| Fersk på forumet | Gorgonops | Medlemmene | 2 | 06-10-2007 08:36 |
| Helt fersk! Og lurer på mye! | pira(n)ja | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 11 | 15-04-2007 18:50 |
| Fersk 'tella eier | Spiderce | Taranteller | 16 | 14-03-2007 13:42 |
| Hei. Er heilt fersk, har ingen reptil men ønske meg..... | Belit | Medlemmene | 4 | 30-07-2006 20:19 |