| Lover og regler Her kan du diskutere alt fra import av dyr til reptilsaken og dyrevernsloven. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2004
|
Gjengir denne som pinnedyrtom har lagt ut på www.repti.net:
Sitat:
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Slemmestad, Buskerud
|
Jeg la ut mitt akvarie til salgs på dyrenett.no igår. Og idag lå den en mail med ønske om å bytte diverse terrarieutstyr og sånt mot akvariet mitt, men personen ville vite hva slags dyr jeg hadde og skulle ha først.. Heldigvis har jeg Skorpion.. men tenkte faktisk den tanken at det kunne være no snusk.. Kan jo hende det ikke er det og men..
|
|
|
|
|
|
#3 | ||
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891
|
Sitat:
5 steder?? nokså fascinerende at onkel ikke har verre ting å bruke ressurser og skattekroner på
|
|
|
|
#4 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Jeg vil bare si jeg ble veldig lettet. Ble ganske skremt da jeg så "Rassia" og at det var deg Nidhogg som hadde postet.
At det har vært Rassiaer etter Reptiler, er jo no dritt da! Er enig med at politiet burde bruke skattepengen på noe mer fornuftig! Mulig den repotasjen i magasinet satt litt fokus på temaet igjen? PS: Takk for at du gjør oss oppmerksomme på dette! Mvh Robin
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
kjipe greier det her. kjipt å være kriminell fordi man har en reptil.
Nulltolleranse stinker det dritt av. Spes når det egentlig ikke er noe god grunn bak det hele. Er veldig uenig med all nulltolleranse på alle plan. Det er ikke sånn man behandler medmennesker. Folk er forskjellige og det må man kunne leve med uten at man skal sette en finger på andre å si fy fy fordi man ikke liker det som bli gjort. litt avsporing her, men men... |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| rassia |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|