| Lover og regler Her kan du diskutere alt fra import av dyr til reptilsaken og dyrevernsloven. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#41 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
|
Sitat:
Jeg blir aldri irritert selvom de spør om noe som har blitt spurt om før. Søkefunksjoner er generelt ikke min ting, så den har jeg forståelse for ![]() Forum er til for og brukes! Det jeg mener er om SAMME persom faktisk spør samme spørsmål 20 ganger, da blir man irritert for at personen ikke tar det til seg, og kommer med samme spørsmål om og om igjen. kanskje bare med en liten, ubetydelig vri. Er det manglende smileys som gjør at teksen virker ''sur'' ? Er hvertfall skjeldent/aldri jeg faktisk mener og være frekk eller virke sur når jeg skriver. Men vi er vel kommet dit at smileys faktisk er med og forme hvordan en tekst blir oppfattet, så får se og bruke de litt oftere ![]() No harm done! |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Må si jeg har full forståelse for irritasjonen over samme spørsmål x-antall ganger, spesielt fra samme person, men man kan jo la være å svare. Og det er heller bedre det, enn å bli irritert, for det er alltids en eller annen som svarer før eller siden.. Dersom svarene i tråden er helt på tryne feil er det jo en idè å slenge inn en kommentar men man må jo ikke
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Jeg fikk tilatelse!!! | bernie95 | Slanger, øgler og skilpadder | 25 | 04-05-2009 19:21 |
| Søknad | Caroline | Lover og regler | 3 | 14-04-2006 18:25 |
| Adresse til mattilsynet | MOLOK2 | Øgler | 5 | 05-04-2006 14:44 |
| import tilatelse?? | Fluffy | Lover og regler | 10 | 02-07-2005 18:30 |