| Lover og regler Her kan du diskutere alt fra import av dyr til reptilsaken og dyrevernsloven. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Sted: Jeg bor i Møre og romsdalen
Alder: 19
|
Nå er det snart valg og jeg lurte på om noen her inne vet vilket parti som støtter reptil saken.
![]() Vil hvite vilket parti jeg skal stemme på ![]() Og reptil saken vil gi partiet et gigantiskt + ![]() Så om du vet del det med resten ![]() Takker for alle svar på forhånd
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Nåværende regjering, med Landbruksminister Brekk i spissen våger jeg å påstå er det sikresten kortet pr. nå.
Skjønt, det er kommunevalg nå, og får liten innvirkning på Regjeringens arbeid
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Sted: Jeg bor i Møre og romsdalen
Alder: 19
|
Ja e vet det bare er komune valg
![]() Men all støtte er god støtte Og jeg vil støtte reptil saken
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Reptilsaken blir ikke påvirket av kommunevalget. Syns det er viktigere at du støtter et parti du mener kommunen din får best utbytte av.
Husk reptilsakenn er avgjort før neste stortingsvalg så evt. Taktisk stemning for reptilsaken vil ikke nå frem. Beste måte å støtte saken på er å melde seg inn i NHF |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Oslo
Alder: 34
|
Enig med dem over her, men når det er sagt er Venstre det eneste ikke-populistiske liberale partiet. Man kan derfor forvente seg at de er positive. Ungdomspartiet har lenge hatt dette på dagsorden.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
|
FRP har etterspurt endring av loven.
Det ligger et brev fra en FRP representant i nord et sted til Landbruksministeren, på er det regjeringenssider. Så FRP er nok ditt sikreste valg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Problemet er vel at FrP støtter saker som er for "folk flest", og jeg er redd for at "folk flest" IKKE vil ha legalisering...
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
|
FRP er et liberalistisk parti som ønsker mindre inngrep fra det offentlig, i sterk motsettning til noe annet parti i Norge på stortinget nå.
F.eks høyre er jo for DLD, som er det nærmeste til FRP. Så FRP er en sikker vinner om du ønsker at reptilloven skal endres, som jeg presiserte i forrige post: En FRP representat ba om en dato for når man kunne vente seg en lov endring til det mer liberal, i tråd med FRP sin politikk. Om noen virkelig ønsker å provosere i hjemmekommunen sin, stem på Det Liberale Folkeparti. Da blir tilnærmet alt lov, ansvar for eget liv heter det vell. Hadde ikke det vært fint
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| P.Cavimanus snart i hus! | Thorbjoern | Taranteller og skorpioner | 0 | 25-07-2011 03:26 |
| lovliggjort snart? | Sundal89 | Lover og regler | 1 | 28-09-2010 01:30 |
| snart valg og terje riis johansen må vekk | Piloten | Småprat | 11 | 11-03-2008 08:41 |
| Sandboaer snart i hus^^BILDER!!! | Chibi | Boa og pyton | 24 | 19-12-2007 09:10 |
| Valg 05 | _Nagash_ | Småprat | 2 | 08-09-2005 07:14 |