|
|
#132 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Tror han mente "det med reptiler", som i "saken om reptiler"....
|
| Følgende 3 medlemmer liker lompah sitt innlegg: |
|
|
#134 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2011
Sted: Østfold
Alder: 30
|
En venn av meg var idag og besøkte den gamle jobben sin, en dyrebutikk i Oslo.
Der hadde de visst hvert på Håndterings kurs av reptiler idag ![]() Det var i allefall veldig hyggelig å høre
|
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Far east
Alder: 22
|
Sitat:
kunne vært interessant å vite
|
|
|
|
#136 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Alder: 25
|
Hvis det var kurset som gikk om søndagen, var det Dr. Jim Collins.
Skulle gjerne vært der jeg også, men fikk vite om kurset litt for sent.. |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2011
Alder: 30
|
Jeg aner ikke, bare snakket kort med han på telefonen etter at han hadde hvert der for han skulle rett til en annen avtale.
Skal prate mer med han når han kommer hjem senere i uka, hvis ikke får han spørre en av de ansatte der så kanskje vi får et svar ![]() Det kan hende det var det kurset du nakker om Trine87. Men jeg skal høre med han senere. |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Som Trine skriver, så var dette ett kurs i regi av Norges Zoohandleres Bransjeforening, og mer som ett grunnkurs i herptilkunnskap (ikke håndtering)
Foredragsholderen var den ekstremt kunnskapsrike zoologen Jim Collins fra England, en mann som gjennom 40-50 år har holdt over 200 arter reptiler, og hatt oppdrett på de fleste av dem. Han er konsulent på området for bl.a den britiske regjeringen
|
|
|
#139 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Det var vel først og fremst et kurs for folk i dyrebutikk-bransjen? Var det mulig for "utenforstående" å melde seg på der? Reptilparkens ansatte fikk også billetter dit, men det var jo først og fremst pga at deler av kurset var i reptilparken.
Var et godt kurs, men for oss som har drevet med reptiler en stund så var det igrunn bare oppussing på ting vi allerede visste. Men forhåpentligvis var det en del andre på kurset som lærte masse nytt!
|
|
|
#140 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Far east
Alder: 22
|
Sitat:
ble litt redd for at det skulle være en ''hvilken som helst''
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Folk som mener jeg ikke har respekt for reptiler/amfibier | Mondo | Ris & Ros | 112 | 06-11-2009 13:11 |
| Norske amfibier og reptiler | Janka | Litteratur | 1 | 23-08-2009 15:57 |
| Facebook: NHF- NEI TIL LEGALISERING AV REPTILER I NORGE! | Kristian262 | Media | 5 | 04-11-2008 01:14 |
| Hva om reptiler og amfibier blir lov? | Michelangelo | Lover og regler | 8 | 20-06-2007 17:54 |
| Gode lengre filmer/dokumentarer om Reptiler/Amfibier | Evenruden | Filmsnutter | 1 | 21-11-2006 15:20 |