"

Lover og regler Her kan du diskutere alt fra import av dyr til reptilsaken og dyrevernsloven.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 17-04-2011, 12:06   #51
Reptilfreak

david gabrielsen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Sted: i et hus som er på planeten jora
Alder: 18
Meldinger: 720
Blog Entries: 11
Standard

jeg tror ikke ar pelsdyra har det så jævel som DVA skal ha det til.ja kanskje noen har det men sånn vil det verre uansett hvilken dyregruppe det gjeler om det er burhøns eler pelsdyr !!.jeg skjønner velde gott at dyrene blir stressa nå det kommer inn fremmedfolk og hiver de vegg imellom for og så filme de det er faktisk det DVA gjør.så de fleste av dyrene har det faktisk ganske bra.og det eneste målet DVA har er jo og gjøre allt dyrehold ulovligt !.
Svar med sitat
Gammel 21-04-2011, 18:20   #52
Reptilfreak

Tony sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
Meldinger: 1,107
Blog Entries: 14
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av david gabrielsen Vis post
jeg tror ikke ar pelsdyra har det så jævel som DVA skal ha det til.ja kanskje noen har det men sånn vil det verre uansett hvilken dyregruppe det gjeler om det er burhøns eler pelsdyr !!.jeg skjønner velde gott at dyrene blir stressa nå det kommer inn fremmedfolk og hiver de vegg imellom for og så filme de det er faktisk det DVA gjør.så de fleste av dyrene har det faktisk ganske bra.og det eneste målet DVA har er jo og gjøre allt dyrehold ulovligt !.
linken mellom burhøns og pelsdyr er vel ganske lang??

det blir som å ha en hund i sitt hundebur hele tiden, det er dyr som gjennom mange år har utviklet seg til å gå på jakt, hoppe og løpe rundt, og når de blir filmet, så er det ikke filmingen som gjør at de løper i veggene, eller spiser på hverandre.. de har det ikke bra i det hele tatt, og det er flott at det blir filmet og dokumentert.. jeg mener at når slikt blir filmet, så bør bonden få utstyret sitt og dyrene bli konfiskert, og han bør få en bot som svir rimelig heftig. kan de ikke tjene penger på oppdrett uten at det går utover dyrenes helse, så må de no jaggu finne seg en annen jobb, vel? jeg skjønner ikke hvordan det kan brukes som et argument, jeg?? uffda..
Svar med sitat
Gammel 12-05-2011, 18:15   #53
Reptilfreak

silke sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Rogaland
Alder: 30
Meldinger: 227
Standard

Ca 13:06 ut i sendinga.
NRK Nett-TV - hastighetsmåling

Sist endret av silke; 12-05-2011 kl 18:17. Begrunnelse: Feil link
silke er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 17:25.