"

Reptilfreaks.no > Ut i verden > Lover og regler Gjør noe med saken

Lover og regler Her kan du diskutere alt fra import av dyr til reptilsaken og dyrevernsloven.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 03-12-2010, 15:53   #1
Reptilfreak

Sindre93 sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Sted: Jeg bor i Møre og romsdalen
Alder: 19
Meldinger: 209
Lightbulb Gjør noe med saken

Har sett litt på Facebook og der fant jeg ingen skikkelige grupper som var for reptiler i Norge så nå har jeg laget en og trenger positive medlemmer.

Vet ikke om dett vil hjelpe men om vi klarer og få en stor gruppe så kan det ha en hvis innvirkning.

Kan bli mulige brev og eposter som kan bli send seinere også.

Om det er noen her som er seriøse og virkelig for dette så trenger jeg også Adminner gtil denne gruppen.

legg igjen en komentar nedenfor om va du synes om denne iden og si fra om du vil være addmin så skal jeg se va vi kan gjøre

(Frogger om du leser dette så vet jeg du er dykktig og seriøs så om du vil bli admin hadde det vært supert)
Sindre93 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 03-12-2010, 16:05   #2
Reptilfreak

Mori sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Sted: Horten
Meldinger: 374
Standard

Da tror jeg du må ta enda en titt..
Er flere grupper der, mange startet av medlemmer av Forumet og med flere tusen tilhengere...

Reptiler i Norge? | Facebook

Ja, til reptiler i Norge! | Facebook

NHF - LEGALISERING AV REPTILER I NORGE! | Facebook

Welcome to Facebook

"Only a biker truly understands why a dog sticks it's head out of the window of a moving car."

Mori er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 03-12-2010, 16:19   #3
Reptilfreak

Sindre93 sin avatar

Standard

Jaja jeg lager denne gruppen uansett så om du vil bli med er det bare og hive seg på.

Har send epost til noen som driver en slags serie på youtube om slanger som er poppulær og om de går med på det vil de nevne gruppe i en av videoene sine og da blir det nokk mange medlemmer
Sindre93 er offline  
Svar med sitat
Gammel 03-12-2010, 17:07   #4
Reptilfreak

CamStatic sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
Meldinger: 3,725
Blog Entries: 12
Standard

Du har ikke lagt ved link eller navn til gruppen din da. Kanskje litt viktig om du vil ha medlemmer?

The more people I meet, the more I adore my snakes...

R
eptilicious
Cam <3
CamStatic er offline  
Svar med sitat
Gammel 03-12-2010, 20:39   #5
Reptilfreak

Medlem siden: Oct 2009
Sted: Meløy(Nordland)
Alder: 41
Meldinger: 36
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mori Vis post
Da tror jeg du må ta enda en titt..
Er flere grupper der, mange startet av medlemmer av Forumet og med flere tusen tilhengere...

Reptiler i Norge? | Facebook

Ja, til reptiler i Norge! | Facebook

NHF - LEGALISERING AV REPTILER I NORGE! | Facebook

Welcome to Facebook

Kan vel kanskje være en ide å slå sammen gruppene, isteden for å lage flere. En gruppe med mange medlemmer vil være bedre en mange små, vis man ønsker å komme noen vei ovenfor politikere og andre instanser.
Svro er offline  
Svar med sitat
Gammel 04-12-2010, 13:04   #6
Reptilfreak

Hignoria sin avatar

Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansund
Alder: 21
Meldinger: 438
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Svro Vis post
Kan vel kanskje være en ide å slå sammen gruppene, isteden for å lage flere. En gruppe med mange medlemmer vil være bedre en mange små, vis man ønsker å komme noen vei ovenfor politikere og andre instanser.
Dette tenker nok ganske mange, derfor det blir mange små. Alle ønsker at den sin gruppe skal slå skikkelige an og lede hele greia, mens det sitter 6 andre med samme tanke.
Svar med sitat
Gammel 04-12-2010, 13:06   #7
Reptilfreak

Gregoris sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Sted: Molde
Meldinger: 466
Standard

Inntrykket mitt er at det er de samme menneskene som er medlem i de aller fleste gruppene, så enda en fra eller til tror jeg ikke har så mye å si.
Gregoris er offline  
Svar med sitat
Gammel 04-12-2010, 13:38   #8
Reptilfreak

Mori sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Sted: Horten
Meldinger: 374
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Svro Vis post
Prinsipiellt er jeg enig om å slå sammen alle gruppene til en. Sterkere jo bedre.
Problemet slik jeg ser det er at hvertfall to av sidene er tilhørende hver sin organisasjon, NHF og TDF. De kjemper jo i og for seg samme sak men har hvert sitt nedslagsfelt.
(Kan vel nesten sammenligne det med DVA og Dyrebeskyttelsen.. Begge motstandere men med ulik fremgangsmåte.)

Har full forståelse for at begge ønsker hver sin kanal ut mot publikum.
At det er samme menneskene som støtter begge gruppene er vel egentlig en styrke fremfor en svakhet.

Jeg er derimot usikker på om enda en, eller to, grupper vil bidra til at saken vår står sterkere.
Mitt forslag til trådstarter er å heller kanalisere engasjementet og pågangsmotet inn i en eksisterende gruppe.

"Only a biker truly understands why a dog sticks it's head out of the window of a moving car."

Mori er offline  
Svar med sitat
Gammel 05-12-2010, 12:19   #9
Reptilfreak

Medlem siden: Oct 2009
Sted: Meløy(Nordland)
Alder: 41
Meldinger: 36
Standard

Det er jo også mulig å bruke det at det er mange grupper til noe positivt også, med å argumenter med at det er et stort antall grupper med et bredt engasjement for saken. Og om det er flere grupper med litt forskjellige meninger og fremgangsmåter, kan man jo stå sammen om en sak der hvor man har samme mål, så vil jo si til dere som har og vil starte grupper, at det kanskje kan være en mulighet å prøve å slå samme flere til en, og få sterk gruppe med engasjerte folk til å jobbe sammen for å vinne frem i den saken vi alle ønsker å få igjennom.
Svro er offline  
Svar med sitat
Gammel 05-12-2010, 13:51   #10
Reptilfreak

Sindre93 sin avatar

Talking woooops

hehe kansje lurt og ha med linken ja hehe glemte den e

her er den i vertfall

Welcome to Facebook

Håper på mange medlemmer men er enig i at det besta hadde vært og slått sammen gruppene men dette er ikke så lett så defor får vi bare ha lit flere og se hvilken som blir størst.
Sindre93 er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Støtte Reptil saken i Norge! Gentel Småprat 12 02-09-2010 11:46
Øgler Hva gjør jeg om gekkoen min blir syk? Uromastyx22 Slanger, øgler og skilpadder 5 05-12-2008 11:52
Hva man IKKE gjør.. Jabbe De "ekstra" eksotiske herptilene 9 02-05-2008 08:11

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 17:19.