| Lover og regler Her kan du diskutere alt fra import av dyr til reptilsaken og dyrevernsloven. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Steve Irwin Wildlife Reserve (SIWR) ligger i Queensland’s Cape York Peninsula, og er et verneområde på 135,000 hm².
Området er også en hyllest til Steve Irwin. SIWR er hjem til en drøss sårbare arter av planter og dyr, samtidig som det er området for mange viktige våtmarker som igjen gir viktige vannkilder til truede habitater. Nå blir SIWR truet med ødeleggelse av gruvedrift (dagbrudd), eller "Strip Mining". 12 300 hm² av reservatet vil bli ødelagt. Mer informasjon og mulighet til å signere mot dette finner du på Savestevesplace.com . Hjelp Terry Irwin og vinn denne kampen!
"I love my snakes!" -Steve Irwin- The Crocodile Hunter Sist endret av Jabbe; 19-05-2009 kl 16:44. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Ekkle, EKKLE gruvedrift!
Da har jeg signert
A dog is only as dangerous as the mentality of its owner. Mine Dyr :D Common names are very much like children that stare at you, pay no attention to them. Sist endret av Christoffer; 19-05-2009 kl 11:31. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2009
Alder: 16
|
Nå ble jeg rasende
![]() ![]() , bra du startet denn tråden, så fikk jeg signert jeg og!!!!
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
|
signert
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Utenfor Haugesund.
Alder: 30
|
Signert twice
Håper det lykkes Terri Irwin og Australia Zoo å få stoppet dette! Vi gir oss visst ikke før hele den naturlige verden er gravd opp, hugget ned og asfaltert.. Russel Crowe har også engasjert seg i denne saken (starter ca 4:30) : YouTube - Late Show with David Letterman, 04/17/09, 3/4 (Russell Crowe; Joe Wong) Radio-innslag med Terri Irwin: Save Steve's Place
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
seff^^
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Minibeasts Wildlife | Androctonus | Fotoforum | 0 | 13-05-2008 14:32 |
| he changed our world. steve irwin memorial tribute | gabonviper | Småprat | 7 | 31-10-2007 21:41 |
| Steve Irwin DØD!!! | Tarantula | Småprat | 59 | 04-09-2007 11:18 |
| steve irwin filmen? | gabonviper | Media | 2 | 18-01-2007 13:11 |
| Steve Irwin | Commoncroc | Helse og sykdommer hos reptiler | 16 | 23-07-2006 11:08 |