| Litteratur Anbefalt litteratur om reptiler og andre dyregrupper. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Er det noen som har dette heftet? er det ca samme infoen i dette heftet som en kan finne på nettet eller dette bedre?Hold og stell av vandrende pinner
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Bergen
Alder: 23
|
Syntes dette er et kjempe fint hefte som absolutt hører hjemme i et hvert hjem med pinnedyr
![]() Men jeg syntes prisen er litt stiv i forhold til at heftet bare består av 32 sider (med bakside og front). |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Sandnes
|
70 kr... :S finner heller et caresheet på nettet gratis
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Jeg kjøpte boken for et par år siden, og kan absolutt anbefale den. Synes den var verdt 70,- selv om den er relativt tynn. Fin, saklig og dekker det meste man må vite for å holde pinnedyr. 70,- er virkelig ikke så alt for mye, dropp en kinofilm så har du et fint lite hefte
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Relativt gammel tråd, men kan hende du finner den på siden her
![]() http://www.amazon.com/s/qid=1218384180/ref=sr_nr_n_10?ie=UTF8&rs=5043&bbn=5065&rnid=5043& rh=n%3A48%2Cn%3A5043%2Cn%3A5065 Ellers så er det bare å stikke å spørre steder de selger bøker osv, å spørre om de kan ta inn, eller spør en dyrebutikk om de kan bestille den inn for deg
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2008
Sted: stavanger :D
Alder: 21
|
heihei kunne tenkt meg dette hefte ja,
men har selv snakket med Kakon på forumet som jeg handlet pinner av å han skal lage et skikkeligt caresheet å jeg har sitt noen utdrag å en ting skal sies når det kommer tror han sa om 2-3 uker så trenger man ikke noe mer enn den linken han kan d meste som burde vites å ja caresheets er gratis
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Kan også bestilles her: Hold og stell av vandrende pinner
Dette er et hefte jeg vil anbefale. Det er laget av Jan Ove Rein; http://www.reptilfreaks.no/forum/mem...arabuthus.html
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Det står i Linken Kristian262 la inn hvor du får fatt i boken.
Heftet kan bestilles fra: Program for lærerutdanning Låven - Dragvoll Gård NTNU 7491 Trondheim Telefon: 73 59 19 90 Telefax: 73 59 10 12 Email: sissel.kjol.berg @ plu.ntnu.no Mer informasjon om heftet, samt bestillingsskjema finnes HER. Eventuelt så kan du kanskje ta kontakt med Jan Ove/Parabuthus som har skrevet boken? |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Vandrende pinner: | Olliw | Pinnedyr | 17 | 10-08-2008 19:24 |
| for alle som har interesse av vandrende pinner/blader | christin900 | Pinnedyr | 3 | 12-12-2007 20:15 |
| Vandrende pinner.. | Cave | Terrarier | 28 | 05-12-2006 20:20 |
| Terrariestørrelse vandrende pinner; hva er passe? | Trude | Pinnedyr | 54 | 22-03-2006 14:51 |
| Vandrende pinner og knelerne | Filmsnutter | 8 | 30-08-2005 18:46 | |