| Litteratur Anbefalt litteratur om reptiler og andre dyregrupper. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 | |
|
Reptilfreak
|
Snipper fra en annen tråd:
Sitat:
Regner med at det er et system der RF får noen prosenter av evnt salg, men er det i så fall bare av de bøkene som er listet i "sjappa"? Kjøpte nylig noen bøker på amazon.com. Gikk inn via "sjappa". Kjøpte en bok på lista, ikke ved å legge i handlekurven, men etter å ha havnet inn på "selve amazon" (hvis du er med). Kjøpte også en annen tittel som ikke er i Sjappa. Får RF allikevel godskrevet disse kjøpene? Hva med andre ting som ikke er bøker? Regner ikke med at Sjappa gjør noen til millionærer, men synes det er greit å støtte siden.
Sist endret av sveinjo; 32-13-2010 kl 25:60. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
har vært å sett på de bøkene jeg også, og lurte på om det var noe prosenter til siden..?
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Totalt får reptilfreaks en prosentdel av salget som regnes ut ifra hvor mange bøker som blir solgt pr. mnd.
1 - 6 bøker gir 4% 7 - 30 bøker gir 6% 111 - 320 bøker gir 7% osv. Elektriske varer tror jeg vi får en noe bedre prosentandel på, men for å være ærlig har jeg ikke satt meg helt inn i det. Totalt tror jeg sjappa har dratt inn noe rundt $50 siden jeg satte den opp. Det skal fullt være mulig å dra inn mer på sjappa ved å fylle siden med bannere osv. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Så lenge det ikke kommer i selve trådene,kan du bare pøse på med reklame for min del.
Kansje du en vakker dag kommer opp i en 8-10øre timen, som admin for landets beste forum ..
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Reptilfreaks | Galil | Småprat | 8 | 19-02-2009 11:39 |
| Info Reptilfreaks. oppgradert. | Frogger | INFORMASJON | 8 | 14-02-2009 09:06 |
| Profilering av Reptilfreaks.no. | Løven31 | Småprat | 15 | 08-07-2007 17:49 |