| Litteratur Anbefalt litteratur om reptiler og andre dyregrupper. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
|
Vet noen om hvor jeg kan få tak i gode bøker om hold av virvelløse dyr? Eller har noen anbefalinger på gode bøker?
Tenker da mest på kneler, scorpioner og taranteller.
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Sitat:
Kneler: Knælere (8778575117) av Tom Larsen - Capris Bokhandel Eksotiske insekter: Eksotiske insekter (8778574420) av Tom Larsen - Capris Bokhandel Flere anbefalte bøker: Litteraturliste
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Der fant jeg jo nesten alt jeg trengte! Tusen takk
![]() Er fremdeles åpen for flere forslag
A dog is only as dangerous as the mentality of its owner. Mine Dyr :D Common names are very much like children that stare at you, pay no attention to them. Sist endret av Christoffer; 13-06-2009 kl 03:20. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Da har jeg bestilt:
Knælere - Tom Larsen Scorpions: Everything about Purchase, Care, Feeding, and Housing - Manny Rubio The Tarantula Keeper's Guide: Comprehensive Information on Care, Housing, and Feeding - Stanley A. Schultz Søkte litt på google og fant ut at dette var de rimeligste, lett-å-få-tak-i og beste bøkene som omhandler disse temaene; Skorpionhold, Tarantellhold, Knelerhold ![]() Fornøyd med prisen som bare var 279kr + 19kr frakt Kommer til å komme med vurdering av bøkene i denne tråden når jeg har mottat og lest dem
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2008
Sted: buskerud
|
Sitat:
hvem side var det du bestilte bøkene av?
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Capris.no
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Guide til import av virvelløse dyr og insekter | _Nagash_ | Generell Info om herptiler og Virvelløse dyr | 1 | 26-09-2011 20:07 |
| Virvelløse dyr stilles ut på Vitenskapsmuseet i Trondheim i høstferien | Parabuthus | Messer og utstillinger | 1 | 04-03-2009 16:04 |