| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Har tatt bilder av noen av mine nye leoser
![]() 2 stk som får bli med på bildene seinere siden dem holder på med ham skiftet nå ![]() Først ut er en Bell Enigma.. Litt vanskelig å se på bildet (siden jeg har en møkka camera) men hun har knall oransje øyne. ![]() Så en Mack Super Snow.. ![]() En Tangerine Enigma.. ![]() Så har vi Bandit parret.. Hannen. ![]() Hunnen. ![]() Så verdens råeste Shtcb ![]() Bare se på carrottailen.. ![]() Som sakt,kommer bilde på de 2 andre seinere ![]() Må også få takke Lotta & Henrik fra Gekkogalaksen for noe herlige leoser
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Oslo
|
De er helt skjønne alle sammen. Spesielt likte jeg Mack Super Snow'en. Jeg liker at den har så mange mørke prikker.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Takk
![]() Mmm,,MSS er kjempe fine dem ja. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
MACK SUPER SNOW!
![]() de andre var også fine men digger den!
A dog is only as dangerous as the mentality of its owner. Mine Dyr :D Common names are very much like children that stare at you, pay no attention to them. Sist endret av Christoffer; 02-10-2008 kl 13:55. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
![]() ![]() sett noe så nydelig.Digga fargene på Tangerine enigmaen! Hvem skal du sette den sammen med?
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 25
|
For noen nydelige leoser
![]() Likte best mack super snow'en, selv om alle var jo kanonfine, men jeg har så lyst på en Mack Super Snow selv også ![]() Sitter fremdeles å angrer på at jeg ikke kjøpte med en fra Sverige
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Den skal parres med den Shtcb på bildet her oppe+ en electric som jeg har her hjemme. Pluss..blir vel parringd med MSS oxo,for da håper jeg på Mss Enigmas bebiser (dem er bare drit fine)
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Oslo
|
Leosene var nydelige alle sammen!
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: Troms
Alder: 22
|
Nydelige leoser..Likte spess den Bell Enigma`n
Kostet vell endel for alle de eller ? Har du mange leoser nå ? Nyssgjerrig som bare det jeg ![]() Når jeg ser disse bildene blir jeg bare mer og mer sikker på at jeg skal ha meg en enigma ![]() Gratulere med mange flotte leoser iallefall
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Tusen takk
![]() Ja Bell Enigman er kjempe fin (den oxo,he he) Blir jo endel Enigma bebiser til neste år vettu
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| bandit, bell enigma, carrottail, mack super snow, shtcb, tangerine enigma, Leopardgekko |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Mine Leoser! | Nero | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 8 | 20-01-2008 17:46 |
| varme til Leoser? | leogecko | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 13 | 01-08-2007 08:00 |
| tarantellar i ferien!!!! | parahybana_freak | Taranteller | 7 | 16-03-2007 19:42 |
| Mating av leoser! | cobra_kai | Gekkoer | 5 | 05-03-2007 15:39 |
| kammerat med leoser | mr-repti | Gekkoer | 73 | 13-01-2007 20:06 |