| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 25
|
Etter å ha sett denne linken:
Terrariet - Skäggagamsforum, fakta, bilder om ödlor och ormar så ble jeg litt usikker på om min lille Spot er gutt eller jente?? Da jeg kjøpte han? så fikk jeg vite at det var en gutt.. Har tatt et bilde, så lurte bare på om noen klarer se om det er gutt eller jente ut fra det?? Han har to "klumper", men ser ikke de hullene i den v'en på hannen..
Sist endret av Soli; 18-09-2008 kl 11:55. Begrunnelse: Byttet ut bildet pga. det første bildet ble dårlig pga. blitzen |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Pga blitzen så kan det se ut som en jente.
Men det spørs litt om den er i hamskifte eller ikke. Viss den er under hamskifte, så er det vanskeligere å se kjønn. Men som sagt, det ser mest ut som en jente, da gutta har litt mer synlige duft porer
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Her har du vertfall noe å sammenligne med, viss du er enda er usikker
![]()
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 25
|
Takk igjen
når jeg ser på de bildene også så er det egentlig ikke så stor tvil om at min lille rampegutt egentlig er ei jente, for jeg ser ikke så synlige porer på min nei..
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Går for jente jeg oxo
![]() Hvor gammel er han/hun ? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: Ca midt i.
|
Har hunner slike porer da?
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| kjønnsbestemmelse |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kjønnsbestemmelse av Gekkoer og Agamer | straymond | Slanger, øgler og skilpadder | 6 | 31-01-2012 19:31 |
| Firebelly - Kjønnsbestemmelse | cerwell | Salamandere | 1 | 03-08-2008 09:19 |
| Kjønnsbestemmelse på A. seemanni | princessfiona | Taranteller | 6 | 14-05-2008 22:41 |
| Varan Kjønnsbestemmelse av varan | nemesis230ce | Andre øgler | 3 | 25-03-2008 21:05 |
| P.wahlbergii Kjønnsbestemmelse | lazor | Knelere | 1 | 26-12-2007 22:24 |