| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: Ca midt i.
|
Flyttet til egen tråd fra tråden http://www.reptilfreaks.no/forum/ogler/8459-karantene.html
_Nagash_ Sitat:
Jeg har to bebisser(samme kull) som får mat og vitaminer samtidig, den ene har regelmessig vannete avføring mens den andre har "vanlig" avføring(fast brun med hvit urin). Regner med at det kan også være individuelt?? Personligheten på de begge er ganske like, spiser like mye og er like aktive. Kan det være at den bare er slik? Sist endret av _Nagash_; 01-09-2008 kl 23:17. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Hvordan vannete ?
Er det avføring med veske rundt eller er hele avføringen som en slags sprut bæsj som vi kaller det. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Oslo
|
Når min leos basjer, blir det en stor våt flekk (som vann) rundt basjen. Av og til er basjen mykere, men den har alltid "fasong", ikke en uformelig kladd.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Den ene av mine som har slik "rar" avføring ble klekket på litt ugjevn temperatur(har en knekk i halen) helt på slutten av inkubasjonen, kan jo være at han er født med "oppblåst mage"
Men ellers så er det ikke noe galt med han.
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| avføring |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| tella avføring ? | Kris10an94 | Taranteller | 3 | 13-03-2008 20:02 |
| Hvit avføring. | DaffyDuck | Agamer | 4 | 18-04-2007 16:28 |
| Avføring til skjeggiser, hva er normalt? | Gibbs | Agamer | 4 | 30-10-2005 12:45 |
| avføring | myraas | Agamer | 3 | 21-05-2005 11:48 |
| Avføring. | espen1237 | Taranteller | 5 | 04-02-2005 13:57 |