| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#2 |
|
Junior Member
Medlem siden: Aug 2008
|
Hei!
Jeg skal kanskje få meg en leopard gecko hvis det blir lov å ha det i Norge ![]() Også har jeg hørt at det skal kanskje bli lov snart, så jeg prøver og finne ut et fint og morsomt navn. Det spiller ingen rolle om det er guttenavn eller jentenavn, Bare dere kommer med noen navn er jeg fonøyd. mhv Gecko Friend |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Ikke ta gleden på forskudd. Det jobbes med å få en legalisering av enkelte dyr, men ingen vet om det vil gå igjennom eller ikke, selv om vi alle håper på det beste
![]() Mitt Navneforslag: Leopol eller Leoål
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Østfold
Alder: 21
|
mitt navneforslag: Leon
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
ja det har du jammen rett i, men man må jo håpe på det beste som du sier
![]() Men tusen takk for dine navn de var skikkelig fine ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
er det noen andre som har noen fine navn så bare skriv dem opp
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
|
Leonard
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Trådene "Er det noen som har et bra navn til en leopard gecko og en skjeggis?" og "Er det noen som har et bra navn til en leopard gecko?" er slått sammen da de omhandler akkurat det samme!
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Junior Member
|
takk for alt som er sendt in hittil det er enda frist og skrive in til meg og mr matsy!
Sist endret av Gecko Friend; 09-08-2008 kl 10:50. |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| Skjeggagam |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Ny leopard gecko i hus da! | Androctonus | Lover og regler | 15 | 02-06-2008 15:19 |
| Noen som hvet latinsk navn??? | Olliw | Helse og sykdommer hos reptiler | 4 | 25-05-2007 07:43 |
| Trenger noen tips i forhold til Leopard Gecko. | _Nagash_ | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 37 | 15-05-2007 17:54 |
| Leopard Gecko? | Propaganda | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 8 | 27-02-2005 10:40 |