| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
|
Vet ikke om noen av dere har opplevd det, men Leosen min har en tendens til å krype ut av hulen sin om natten. Men det eneste den gjør er å krybe bort i hjørnet der den står kjempelenge og og ser ut av terrariet. før han begynner å klatre oppover veggen.
Vil den ha oppmerksomhet? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
Alder: 22
|
de er natt aktive
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
Dette er helt vanlig.. Leoser tar det gjerne med ro, og står ofte stille og ser seg rundt!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Vestfold
Alder: 22
|
Den vill ut siden den ser ting som skjer utenfor, Pelle er sånn, med engang jeg åpner terrariet stormer den ut derifra og rett i fanget mitt og der blir han sittende
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Leosen min er nok litt sjenert enda. for da jeg prøver å ta den ut så blir den bare redd, og den er sjelden ute av hulen, bortsett fra av og til da den bare romsterer litt rundt og går og legger seg igjen.
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| leos, nysjerrig |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Forstoppelse hos leos? | Soli | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 20 | 10-11-2008 20:10 |
| leos | tine | Agamer | 8 | 09-05-2008 09:26 |
| Ny leos! | Ragz | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 4 | 26-08-2007 19:09 |
| leos | haplopelma_freak | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 4 | 06-08-2007 11:03 |
| Nysjerrig på leo | Tarantellen | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 110 | 18-06-2007 12:29 |