| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
|
Var vitne til at geckoene mine 'koste' seg litt i terrariet sitt i kveld
![]() Prøvde å søke litt på nett,men google er ikke min sterkeste side. Regner med det er noen her med erfaring,og har derfor noen spørsmål; Blir det alltid egg/svangerskap ved parring? Trenger evt hunnen noe ekstra av noe slag? Hvor lenge går de før de føder? Og hva evt når eggene kommer, skal de taes ut,eller skal de være i terrariet? Spennende
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Så morro, må være litt av en opplevelse
![]() Står noe her. http://www.reptilfreaks.no/forum/rep...ard-gecko.html
"I love my snakes!" -Steve Irwin- The Crocodile Hunter Sist endret av Jabbe; 10-02-2008 kl 23:06. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
|
Tusen takk!
Den skal leses grundig |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Sitat:
![]() Hun la eggene i en vannskål hun nesten hadde gravd igjen. Hun la de rundt mai måned om jeg ikke husker helt galt. Når eggene kommer anbefaler jeg deg å legge de i en inkubator/klekker. Klekker jeg laget var så simpel at jeg faktisk ikke fatter at de klekket, men det er tydligvis ikke så store kravene til teknologi ![]() Her er oppskriften jeg fulgte , valgte "tørr inkubator". Satte en varmematte under stasen og fylte på vann i den største boksen med gjevne mellomrom. Hvis du skal velge kjønnene må du ha en nøyaktig varmekilde hvor du kan sette ønsket temperatur. Mvh Robin
|
|
![]() |
| Emner |
| Leopardgekko |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||