| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Skien
Alder: 24
|
Venus (den "store" med mest gult) og Tila bor i samme terrarium som er delt av på midten med en ca 30cm høy papp plate. Den siste tiden har jeg funnet Venus inne hos Tila opp til flere anledninger, når jeg har satt den ene hula hennes litt for nærme skilleveggen. Da ligger dem alltid å sover inntil og oppå hverandre i samme hule.
Har hatt dem separat pga størrelseforskjell så den minste ikke blir spist Men de gangene Venus har kommet seg over til Tila har det jo ikke skjedd noe. Det ser heller ut som om de koser seg tett inntil hverandre. Vet jo at dem ikke er sosiale dyr, men men.. Kan de gå sammen eller bør jeg vente til minstejenta blir større?De er begge klekket på jentetemp, og er ca 3 og 4 mnd gamle... ![]() ![]()
Sist endret av nileas; 22-10-2011 kl 13:12. Begrunnelse: Kjønn og alder kunne være greit å ha med;) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Takktakk
Nei det er ikke veldig forskjell på de, bildene er faktis litt missvisende også(Venus ser enda større ut og Tila ser mindre ut enn virkeligheten)Men dette er kjekt å høre, da får dem jo større plass også
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Nei jeg tror også det skal gå bra
Skulle det ha skjedd noe så tror jeg det ville ha skjedd til nå, de har jo lurt seg til å være sammen sikkert 5 ganger i løpet av de siste ukene. men veide dem akkurat nå, minste er 12g og største er 22, så det er faktis hele 10 g forskjell på dem;oVeide forresten Svein Kåre også i dag. Han var jo 71g 28.sept, det er 3,5uker siden, nå er han 83g Vokser og vokser![]() Fikk jo også en hunn som du tidligere har hatt, hun var 51g for 3,5uker siden og var i dag 70g Vil si med sikkerhet at dem får nok mat vertfall;P
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
En hunn på ca 2 år eller noe sånn. Ligger bilder i "veiedag" albumet mitt. Han Kjetil på sola som har hatt henne. Han fikk den fra deg, og hadde visst SMS`et med deg om hun og svein kåre var i familie før jeg fikk henne
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Ja Svein Kåre blir nok en stor gutt når han er voksen
Blir jo 7mnd om en uke og er 83g![]() Kjenner hvor kraftig og sterk han er når han tusler på hendene mine Artig kar
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hei alle sammen! | Reptile86 | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 17 | 02-08-2011 01:20 |
| Kan de gå sammen? | CarolineM | Pinnedyr | 5 | 14-11-2010 14:40 |
| Flere sammen? | Regnskogsmamba | Skorpioner | 18 | 20-11-2009 13:10 |
| to boaer sammen. | sofokles | Boa og pyton | 5 | 27-05-2008 20:12 |
| Ha to sammen? | PirateRaff | Taranteller | 4 | 15-04-2008 11:44 |