| Leopardgekkoer og andre Eublepharis Spesialforum for Leopard gekkoer og andre gekkoer i Eublepharis slekten |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2011
Sted: Østfold
Alder: 18
|
hei, jeg fikk men en leos for to uker siden. Og da jeg fikk hun veode ho 50g, og hadde en ganske tynn hale. Ho får mat hverdag og spiser med hyppig appetitt. Ho veier nå 63g og har fått en merkbart tykkere hale. Og det jeg lurer på er det ho stod mose før, og den byttet jeg ut med en blanding av torv og sand. denne fikk jeg ikke helt hardpakket. Ho er har en ganske rundt og hard mage, så jeg beskymrer meg om ho kan ha fått i seg sand. Har ikke sett ho har slikket på den, og ha heller ikke sett noe i avføringen. Om ho har gått opp så mye eller om det er sand. Ho er rundt 3 år, og spiser opp til en 7 sirisser hver dag.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Sted: Skien
Alder: 24
|
Jeg fikk en 2år gammel hunn for et par uker siden også. Veide henne faktis den dagen jeg fikk henne og da var hun 51g. Hun har ca like god appetitt som din(ca 5-7 "god størrelse" dubia/sirisser hver dag), men har ikke veid henne nå, men hun er blitt små-FEIT
Min står ikke på sand/jord eller noe annet som hun kan få i seg, så jeg tror bare både din og min har fått godt med mat Kan jo også ha noe å si at du er flink til å duste fördyra godt også, da blir jo halen veldig fort
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Skal jeg være ærlig, så glemmer jeg det. Så nei tror ikke det kan være det
Bare synes 10g er drøyt Og ho har gjort fra seg i løpet av de ukene..
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2011
Sted: Trondheim
Alder: 19
|
Syns 7 stykker hørtes mye ut : 0
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Sted: Skien
Alder: 24
|
Heihei
Veide faktis den jenta mi som jeg fortale om over her i dag, hun var 51g den dagen jeg fikk henne og i dag veide hun 70g. og jeg har bare hatt henne i 3,5uker... Hun var litt småskral når jeg fikk henne, men nå er hun god og rund i kantene og har en FEIT hale![]() Så jeg tror kun at din har blitt større pga av mat og ikke at hun har spist underlaget. Er jo helt toppers med sand/torv blanding
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
hehe, ja min er et skikkelig matvrak. Snapper etter maten med engang (:
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Farlig mugg? | davgra | Taranteller | 2 | 15-09-2011 14:35 |
| Farlig med klatring? | Eddi | Taranteller | 11 | 18-03-2011 07:29 |
| Så, så farlig er Klapperslangegift | Olliw | Helse og sykdommer hos reptiler | 4 | 11-12-2007 16:13 |
| uv lys, er det farlig for menneskene? | Sistine | Skilpadder | 3 | 07-08-2007 21:15 |
| farlig å ta den opp? | Taranteller | 2 | 15-11-2006 15:43 | |